بارسلونا
در نظرسنجی یک نشریه اسپانیایی محبوب‌ترین گزینه هواداران بارسلونا برای گرفتن جای خراردو مارتینو روی نیمکت آبی‌واناری‌پوشان مشخص شد.
نشریه مارکا چاپ مادرید با استناد به نتایج یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی خود، "یورگن کلوپ"، سرمربی تیم بورسیا دورتموند آلمان را به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا در فصل آینده معرفی کرد.

ناکامی‌های پی‌درپی بارسلونا در سال 2014 که دست این تیم را از همه جام‌های این فصل کوتاه کرده است، شمارش معکوس را برای برکناری "خرارد مارتینو"، سرمربی آرژانتینی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا آغاز کرده است و طبق نظرسنجی نشریه مارکا، کلوپ که دو قهرمانی پی‌درپی در بوندس‌لیگا (سال‌های 2011 و 2012) را برای بورسیا دورتموند به ارمغان آورد و این تیم را فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند،‌ بهترین گزینه برای گرفتن جای مارتینو است.

در نظرسنجی مارکا، کلوپ از سوی 31.3 درصد کاربران سایت مارکا به عنوان بهترین گزینه هدایت بارسا در فصل آینده انتخاب شده است. این در حالی است که 21.4 درصد از کاربران معتقد بودند، "پپ گواردیولا"، سرمربی پیشین کاتالان‌ها که اکنون هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد باید به نیوکمپ برگردد. "لوئیس انریکه"، سرمربی پیشین تیم بارسلونا B با 16 درصد آرای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی سومین گزینه است و در کمال تعجب 13.4 درصد کاربران هم خواهان ماندن "تاتا مارتینو" در بارسلونا بودند.

در این نظرسنجی گزینه‌های دیگری هم وجود داشتند که این افراد به ترتیب "ارنستو والورده"، سرمربی والنسیا با 6 درصد، "میشل لادروپ" (سرمربی اسپانیایی پیشین سوانزی) با 4.8 درصد، "فرانک دی‌بوئر" (سرمربی هلندی آژاکس) با 3.6 درصد و "روبرتو مارتینس" (سرمربی اسپانیایی اورتون) با 3.5 درصد آرای کاربران به عنوان بهترین گزینه‌ها برای هدایت بارسلونا در فصل آینده معرفی شده‌اند.

صرفنظر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ در میان سایر گزینه‌ها تجربه بیشتری برای هدایت بارسلونا دارد. او فصل پیش یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برابر پر کردن جای "ژوزه مورینیو" بود اما در نهایت "کارلو آنچلوتی" به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها انتخاب شد. کلوپ تا ماه ژوئن سال 2016 با دورتموند قرارداد دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
مصدومیت نیمار و آلبا
کودکی ورزشکاران مشهور + تصاویر
تیپ فوق العاده مسلمان و صادقیان + عكس
عابدزاده بر مزار دوست و همبازی اش + عكس
پیام اینستاگرامی علی کریمی + عکس