تساوی چلسی
دیدار رفت اتلتیکو مادرید و چلسی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید.
شب نخست دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در این دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان "مورینیو" که در این دیدار با شیوه ای کاملا تدافعی وارد زمین شده بودند در نیمه نخست "پتر چک" را به دلیل مصدومیت از دست دادند تا "مارک شوارزر" استرالیایی پس از مدت ها درون دروازه این تیم قرار گیرد. تیم مادریدی از همان ابتدا نبض بازی را در دست داشت اما به خاطر دفاع چند لایه چلسی موفق به ایجاد موقعیت خطرناک نمی شد و مجبور بود با سانتر به دروازه حریف نزدیک شود.

اتلتیکو مادرید سعی کرد در نیمه دوم چلسی را کمی به جلوتر بکشد و بتواند از فضای پشت مدافعان این تیم استفاده کند اما مدافعان چلسی به خوبی راه‌های نفوذ را بسته بودند و از آن سو "فرناندو تورس" تک مهاجم چلسی تنها می‌توانست خطا یا کرنر بگیرد.

"لمپارد" و "اوبی میکل" در این بازی کارت زرد گرفتند تا بازی برگشت را از دست بدهند. "جان تری" هم با مصدومیت جای خود را به "شورله" داد تا برای بازی برگشت وضعیت نامشخصی داشته باشد.

"داوید ویا" و "آردا توران" در نیمه دوم به ترکیب تیم مادریدی اضافه شدند اما اتلتیکو با حضور آنها نیز موفق به گلزنی نشد تا چلسی با کسب تساوی بدون گل به هدف خود در این دیدار رسیده باشد و دیدار برگشت فکر کند. شاگردان "دیگو سیمئونه" با این تساوی کار سختی در ورزشگاه استمفوردبریج برای صعود به فینال خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
فینال زودرس لیگ قهرمانان
جشن تولد شاراپووا با طعم شکلات + تصاویر
سورپرایز همسر مسی + عکس
عکسی دیده نشده از گوینده اخبار ورزشی
فرزندان علی کریمی + عکس