سرمربی یوونتوس
سرمربی یوونتوس از هدایت این تیم استعفا کرد.
"آنتونیو کونته"، سرمربی یوونتوس فصل گذشته موفق شد با این تیم با شایستگی به قهرمانی در سری A دست یابد و به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شود که بیش از 100 امتیاز در یک فصل کسب کرده است.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد: آنتونیو کونته از هدایت این تیم استعفا و باشگاه نیز با استعفای او موافقت کرده است.

کونته که قراردادش با یوونتوس تا پایان سال 2015 اعتبار داشت، در سال 2011 هدایت تیم را بر عهده گرفت و باشگاه را به سه قهرمانی پیاپی در سری A رساند.

روزنامه‌ "گازتا دلا اسپورت" دلیل جدایی کونته را سیاست‌های مالی باشگاه در جذب بازیکن عنوان کرد.

آنتونیو کونته پس از کنار رفتن از هدایت تیم یوونتوس، گفت: تصمیم گرفتم تا قراردادم را با باشگاه یوونتوس فسخ کنم، من یک شبه این تصمیم را نگرفتم و مدت‌هاست که می خواستم این تصمیمم را اعلام کنم. نتیجه‌ گرفتن با یوونتوس در این فصل برای من سخت خواهد بود. به خاطر همین تصمیم گرفتم تا از هدایت باشگاه کناره‌گیری کنم.

کونته در ادامه گفت: از باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را به عنوان سرمربی این باشگاه بزرگ انتخاب کرد. همیشه سعی کردم در یوونتوس با بازیکنانم نزدیک باشم. در سال‌های گذشته نیز فکر می‌کنم توانستیم نتایج خوب و تاریخی را با باشگاه کسب کنیم.

از "ماسیمیلیانو آلگری" و "روبرتو مانچینی" به عنوان گزینه‌های سرمربیگری‌ باشگاه یوونتوس صحبت به میان آمده است.

"آندره‌آ آنینی"، رییس باشگاه یوونتوس پس از کناره‌گیری کونته از سرمربیگری این تیم گفت: از کونته بی نهایت تشکر می‌کنم . او سه فصل رویایی را با باشگاه یوونتوس پشت سر گذاشت. ما در این سه سال توانستیم بار دیگر در صدر فوتبال ایتالیا قدرت نمایی کنیم. کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ و دو قهرمانی در سوپر کاپ نشان دهنده عملکرد خوب کونته در باشگاه است. اکنون می‌خواهیم دوباره از صفر شروع کنیم. من به مربیان و استعدادهای جوان اعتقاد دارم. به زودی سرمربی جدید باشگاه را اعلام خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که در باشگاه جوانگرایی کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صادقی با استقلال 2 ساله بست
نامزد و همسران بازیکنان آلمان + تصاویر
پسر پیکه و شکیرا در اختتامیه جام جهانی 2014 + تصاویر
جنجال جدید فوتبالیست سیگاری + تصاویر
بازیکن آینده دار ایرانی به رئال مادرید پیوست + عکس