مشتری عزت‌ اللهی
اتلتیکو مادرید اسپانیا، روبین کازان روسیه و اسپورتینگ لیسبون پرتغال تیم‌هایی هستند که پس از صدور رضایت نامه «سعید عزت اللهی» به صورت جدی به دنبال این بازیکن هستند.
پدر سعید عزت اللهی درباره آخرین وضعیت این بازیکن، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه آقای محجوب رضایت نامه سعید را امضاء کردند و ما هم آن را برای باشگاه آتلتیکو مادرید ارسال کردیم.

او افزود: ظرف چند روز آینده کارهای نهایی این بازیکن انجام خواهد شد و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید او با این تیم اسپانیایی قرارداد امضاء خواهد کرد. امیدوارم با حضور این بازیکن در آتلتیکو مادرید بتوانیم شاهد پیشرفت و هر چه بیشتر دیده شدن فوتبال ایران باشیم.

عزت اللهی در ادامه به دیگر پیشنهادهای رسیده برای این بازیکن عضو تیم ملی جوانان اشاره کرد و گفت: علاوه بر آتلتیکو مادرید، نماینده تیم روبین کازان هم عملکرد سعید عزت اللهی را بررسی خواهد کرد. همچنین پیشنهادی نیز از سوی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال به این بازیکن داده شده است.

او خاطر نشان کرد: اگر مشکلی پیش نیاید سعید عزت اللهی قطعا فصل آینده در یکی از تیم‌های اروپایی پا به توپ خواهد شد.

عزت اللهی افزود: سعید برای رسیدن به این شرایط تلاش زیادی کرده است. شاید جالب باشد که بدانید من حدود دو ماه است پسرم را ندیده‌ام. در هر صورت امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا بازیکنان بیشتری از ایران در لیگ‌های اروپایی حضور پیدا کنند.

او در پایان به عملکرد مثبت تیم‌های پایه ملوان اشاره کرد و گفت: خو‌شبختا‌نه ملوان با داشتن تیم‌های پایه و مربیانی که بازیکنان خوبی را به عرصه فوتبال ایران معرفی می‌کنند همواره یکی از سرمایه‌های تاثیرگذار در فوتبال ایران است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عزت‌ اللهی در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید
نیمار و پسرش + تصاویر
طلایی شدن دیوید بکام و پسرانش + تصاویر
فرهاد مجیدی در کنار پسر و دخترش + عکس
میز شام پرسپولیسی ها در تركیه + عكس