حقیقی
علیرضا حقیقی با تیم فوتبال پنافیل پرتغال به توافق اولیه دست یافت.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 که با بازی‌های قابل قبول خود توانست نظر بسیاری از کارشناسان را جلب کند و حتی بر اساس گزارش روزنامه کیکر در رتبه سیزدهم دروازه‌بان‌های جام جهانی قرار گرفت از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد و فردا با سفر به پرتغال مذاکرات خود را برای پیوستن به تیم جدیدش ادامه می‌دهد.

تیم پنافیل پرتغال که به تازگی به لیگ برتر این کشور صعود کرده پیشنهادی جدی به حقیقی داده و دعوت‌نامه این بازیکن برای حضور در پرتغال را هم برایش ارسال کرده است. در حال حاضر دروازه‌بان سابق پرسپولیس با این تیم به توافق اولیه دست یافته و قرار است برای مذاکرات نهایی عازم پرتغال شود.

به غیر از پنافیل دو پیشنهاد پرتغالی دیگر و دو پیشنهاد تیم‌های اسپانیایی به دست حقیقی رسیده که در میان تیم‌های اسپانیایی نام یک تیم مطرح از لالیگا که سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد، دیده می‌شود. به نظر می‌رسد حقیقی منتظر پیشنهاد جدی‌تر از سوی این باشگاه اسپانیایی است، در غیر این صورت احتمال اینکه به پنافیل بپیوندد بیشتر است.

حقیقی در حال حاضر با روبین کازان روسیه قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه هم بدشان نمی‌آید که با ترانسفر این بازیکن پولی به دست بیاورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
الگوی حقیقی در کودکی + عکس
دختر زیبای دروازه بان پرسپولیس + عکس
راموس و پیکه ستاره‌های دنیای مد + تصاویر
پروین و دخترش، علی کریمی و لیلا بلوکات در میهمانی خیریه + تصاویر
خالکوبی 6 تایی مدافع پرسپولیس + عکس