دربی مادرید
دیدار رفت سوپر جام اسپانیا ساعت 1:30 بامداد چهارشنبه بین دو تیم رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.
سوپر جام اسپانیا از سال 1982 بین قهرمان لالیگا و قهرمان کوپادل‌ری برگزار می‌شود که بارسلونا با 11 قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست، رئال مادرید نیز9 و آتلتیکومادرید تنها 1 بار فاتح این جام شده‌اند. فصل گذشته بارسلونا و آتلتیکو این رقابت را برگزار کردند که بارسلونا با تساوی 1-1 در مجموع و قانون گل‌زده در خانه‌ی حریف قهرمان این جام شد.

رئال مادرید به عنوان قهرمان کوپادل‌ری و آتلتیکومادرید به عنوان قهرمان لیگا این رقابت را برگزار می‌کنند. رئال که فصل قبل، فصل رویایی را سپری کرد و موفق شد علاوه بر کوپادل‌ری به "دسیما" یعنی دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان دست یابد، این فصل را هم با جام آغاز کرد. آنها هفته گذشته در ولز با دو گل "کریستیانو رونالدو" سویا را شکست دادند و فاتح سوپر کاپ اروپا شدند.

به گزارش روزنامه AS چاپ مادرید "گرت بیل" و "په په" تمرینات روز جمعه را به دلیل مصدومیت از دست دادند و همین موضوع شانس آنها را برای حضور در دیدار بامداد چهارشنبه کاهش داده است. البته رئال در این دیدار می‌تواند از ستارگان جدید خود "تونی کروس" و "خامس رودریگس" هم بهره ببرد اما آتلتیکو که فصل گذشته قهرمان لیگا شد و در فینال لیگ قهرمانان به همین رئال باخت قطعا به دنبال شروع فصل جدید با یک جام است.

آتلتیکو این فصل "دیگو کاستا" و "فیلیپه لوئیس" را ازدست داده و "تیبو کورتوا" هم که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد به چلسی بازگشته است. "ماریو مانژوکیچ" از بایرن و "آنتونی گریزمان" از سوسیداد مهمترین خریدهای "دیگو سیمئونه" بودند که در این دیدار رسما از آنها رونمایی خواهد شد. این دو تیم فصل گذشته دو بار در لالیگا به مصاف هم رفتند که دیدار رفت با پیروزی آتلتیکو همراه بود و بازی برگشت به تساوی انجامید. این دو تیم همچنین 2 بار در کوپادل‌ری به مصاف هم رفتند که رئال هر دو بار پیروز شد و آخرین دیدار دو تیم در فینال لیگ قهرمانان بود که با پیروزی 4-1 رئال همراه بود.

دیدار برگشت دو تیم ساعت 1:00 بامداد روز شنبه 31 مرداد در استادیوم ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
رئال‌مادرید فاتح سوپر جام اروپا شد
دختر ایرانی که دل مسی را به دست آورد
کلکسییون لباس های رونالدینیو + عکس
خنده های فردوسی پور پس از شوخی کفاشیان + تصاویر
چهره متفاوتی از کولینا + عکس