پیروزی چلسی
چلسی در آخرین دیدار هفته‌ نخست لیگ برتر برابر برنلی صاحب برتری شد.
برنلی و چلسی شب گذشته آخرین دیدار هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند که این دیدار با برتری سه بر یک آبی‌های شهر لندن به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "اسکارت آرفیلد" موفق شد برنلی را در دقیقه‌ 14 پیش بیاندازد اما طولی نکشید که "دیگو کاستا" خرید جدید چلسی موفق شد گل تساوی مسابقه را در دقیقه‌ 17 به ثمر برساند.

در ادامه همکاری "سسک فابرگاس" و "آندره شورله" باعث شد تا این بازیکن آلمانی گل دوم چلسی را به زیبایی در دقیقه‌ 21 به ثمر برساند.

چلسی موفق شد در ادامه به گل سوم نیز برسد. این بار کرنر "فابرگاس" را "برانیسلاو ایوانوویچ" صرب به گل سوم چلسی تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری سه بر یک آبی های لندن به پایان رسیده باشد.

نیمه دوم بازی حالت متعادلی به خود گرفت و دو تیم نتوانستند فرصت جدی روی دروازه هم ایجاد کنند. در دقیقه‌ 80 "ژوزه مورینیو" تصمیم گرفت تا "دیدیه دروگبا"، مهاجم محبوب چلسی را به جای "ادن هازاد" به زمین مسابقه بفرستد تا این مهاجم ساحل عاجی پس از دو سال دوری برای تیمش به میدان رفته باشد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی با سه امتیا‌ز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد. منچسترسیتی و سوانزی نیز دیگر تیم‌هایی هستند که در رده دوم و سوم جای دارند.

هفته‌ دوم لیگ برتر از روز شنبه یکم شهریور آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی اورتون به مصاف آرسنال می‌رود و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای لسترسیتی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برتری لیورپول و منچستر‌سیتی در لیگ برتر
طراح ایرانی لباس‌های رونالدو + عکس
پرخرج ترین ازدواج فوتبال ایران + تصاویر
قلعه نویی در رستوران سام درخشانی + عکس
ماشین مدل بالای بازیکن سابق استقلال + عکس