توقف منچستر‌یونایتد
منچستر‌یونایتد در دومین دیدار با هدایت لوئیس فان‌خال برابر ساندرلند به تساوی یک بر یک رسید.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی ساندرلند در ورزشگاه لایت به دیدار منچستر‌یونایتد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منچستر‌یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 17 مزد بازی خوبش را با گل بگیرد. "خوان ماتا" در دقیقه 17 موفق شد با ضربه پای چپ به زیبایی دروازه "مانونه" را باز کرد تا تیمش پیش بیفتد. پس از این گل بازیکنان ساندرلند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند گل تساوی خود را در نیمه نخست به ثمر برساند. "جک رادول" در دقیقه 30 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم ساندرلند می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما موفق نشد دروازه یونایتد را باز کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. به این ترتیب منچستر‌یونایتد 2 امتیاز دیگر را از دست داد تا همچنان شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی داشته باشد.

پیش از این دیدار، تاتنهام موفق شد در ورزشگاه وایت‌هارت لین به دیدار کوئینزپارک برود و در پایان با 4 گل به برتری برسد تا با تفاضل گل بهتر از دو دیدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. "ناصر چدلی" (12 و 37)، "اریک دایر" (30) و "امانوئل آدبایور" (65) گل‌های تاتنهام را در این دیدار به ثمر رساندند.

دیدار دو تیم هال سیتی و استوک سیتی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. "نیکیکا یلاویچ" ابتدا هال را پیش انداخت، اما "رایان شاوکراس" گل تساوی را به ثمر رساند.

هفته سوم لیگ برتر انگلیس از روز شنبه 8 شهریور با دیدار اورتون و چلسی در ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول آغاز می‌شود.

در تنها دیدار باقی‌مانده از هفته دوم لیگ برتر منچستر‌سیتی میزبان لیورپول است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر سه تیم تاتنهام، چلسی و سوآنزی با 6 امتیاز در صدر قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس
مهدوی‌کیا در کنار رامبد جوان + عکس
کریس رونالدو پیش از به شهرت رسیدن + تصاویر
روز به یادماندنی مهدوی کیا و دخترش + عکس
وحید هاشمیان در کنار گواردیولا + تصاویر