پیروزی بارسلونا
بارسلونا در هفته نخست لیگا موفق شد در خانه با 3 گل از سد الچه بگذرد.
هفته نخست رقابت های لیگا شب گذشته و بامداد امروز با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بارسلونا در خانه پذیرای تیم الچه بود و موفق شد در یک بازی با 3 گل به برتری برسد. در اوایل این دیدار ورود یک گربه به زمین دقایقی بازی را تحت تاثیر خود قرار داد تا اینکه ماموران ورزشگاه این گربه را از زمین خارج کردند.

بارسلونا در نیمه نخست چندین بار صاحب موقعیت گل شد اما ضربات "منیرالحدادی" پدیده جوان این تیم و "آندرس اینیستا" به دیرک دروازه اصابت کردند.

بارسلونا در نهایت در دقیقه 41 موفق شد دروازه حریف خود را باز کند. حرکت انفرادی "لیونل مسی" و شوت زمینی او باعث تا میزبان از حریف خود پیش بیفتد. در اواخر نیمه نخست اشتباه "بوسکتس" نزدیک بود کار دست بارسلونا بدهد اما "خاویر ماسکرانو" تنها توانست مدافع حریف را با خطا متوقف کند تا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود و بارسلونا یک نیمه را 10 نفره بازی کند.

در نیمه دوم بارسلونا با وجود 10 نفره بودن نیز دست از حمله کردن نکشید و در حالی که تنها یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود "منیر الحدادی" پدیده مراکشی بارسلونا موفق شد روی پاس "آندرس اینیستا" دروازه الچه را باز کند تا خیال بارسلونا از پیروزی در این دیدار راحت شود.

میزبان در ادامه باز هم به گل رسید "لیونل مسی" با حرکت در عرض خود و ضربه فنی و دقیق خود به گوشه دروازه توانست گل دوم خودش و گل سوم بارسلونای 10 نفره را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر بارسلونا به پایان برسد .

از دیگر نکات این دیدار می‌توان به نیمکت‌نشینی "ژاوی" اشاره کرد که آخرین فصل خود را در کاتالان سپری می کند. به این ترتیب بارسلونا اولین دیدار فصل جدید خود را با برتری 3 بر صفر برابر الچه به پایان رساند. در دیگر دیدار‌های شب گذشته و بامداد امروز تیم‌های ویارئال ، ایبار و سلتاویگو برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

تابلوی نتایج

ایبار یک – سوسیداد صفر

بارسلونا 3 – الچه صفر

سلتاویگو 3 – ختافه یک

لوانته صفر – ویارئال 2

هفته نخست لیگا امشب و بامداد فردا با دو دیدار به پایان می‌رسد . رئال مادرید در اولین دیدار خود در این فصل باید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر تیم تازه به لیگا صعود کرده کوردوبا قرار گیرد همچنین آتلتیکو‌مادرید مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نیز باید در خارج از خانه برابر رایووایکانو قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی سویا و والنسیا در لالیگا
مهدوی‌کیا در کنار رامبد جوان + عکس
کریس رونالدو پیش از به شهرت رسیدن + تصاویر
روز به یادماندنی مهدوی کیا و دخترش + عکس
وحید هاشمیان در کنار گواردیولا + تصاویر