شکست لیورپول
منچسترسیتی در آخرین دیدار هفته‌ دوم لیگ برتر لیورپول را در ورزشگاه اتحاد شکست داد.
منچسترسیتی و لیورپول شب گذشته (دوشنبه) آخرین دیدار هفته‌ دوم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند که این دیدار جذاب با برتری سه بر یک شاگردان "پیگرینی" به پایان رسید.

لیورپول شب گذشته بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت گل را در همان 15 دقیقه‌ نخست از دست داد. "رحیم استرلینگ" و "دنیل استوریج" جدی‌ترین موقعیت‌های تیمشان را از دست دادند تا این که "استفان یووتیچ" در دقیقه‌ 41 موفق شد گل نخست بازی را روی غفلت مدافعان لیورپول به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر همشهری‌ها به پایان برسد.

منچسترسیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه‌ 55 بار دیگر به گل برسد. این بار نیز "یووتیچ" صرب روی پاس "سمیر نصری" گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا خیال هواداران سیتی بابت پیروزی راحت شود.

"سرخیو آگوئرو" که در دقیقه‌ 68 به جای "ادین ژکو" به میدان آمده بود موفق شد یک دقیقه‌ پس از ورود به زمین گل سوم تیمش را نیز روی پاس "خسوس ناواس" به ثمر برساند.

پس از این گل بازیکنان لیورپول توپ و میدان را در دست گرفتند و توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. "پابلو زابالتا"، مدافع آرژانتینی سیتی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا لیورپولی‌ها یکی از گل‌های خورده خود را جبران کرده باشند.

یک دقیقه‌ بعد "هندرسون" می توانست گل دوم "لک لک‌ها " را به ثمر برساند اما "کمپانی" با هوشیاری مانع از گل شدن این توپ شد تا این بازی زیبا با برتری سه بر یک منچسترسیتی به پایان برسد.

در پایان هفته‌ دوم لیگ انگلیس تاتنهام با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد و تیم‌های چلسی و منچسترسیتی با همین تعداد امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف منچستر‌یونایتد برابر ساندرلند
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!