شجاعی
کریم انصاری‌فرد به احتمال زیاد در فصل جدید فوتبال اسپانیا پیراهن ساراگوسا را به تن خواهد کرد. شجاعی نیز پیشنهاد بسیار خوبی از نومانسیا دریافت کرده است.
کریم انصاری‌فرد در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برد تا تیم خود را برای فصل جدید انتخاب کند. او تنها پنج روز فرصت دارد تا از بین پیشنهادهایی که دریافت کرده تیم جدید خود را انتخاب کند.

پایگاه اینترنتی "elperio" اسپانیا خبر داد: وضعیت کریم انصاری فرد پیچیده شده است و معلوم نیست این بازیکن در این فصل پیراهن چه تیمی را بر تن خواهد کرد. در حالی که چند روز گذشته پیشنهاد ساراگوسا برای انصاری‌فرد رد شد، ورود رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های این بازیکن که مدیر برنامه مسعود شجاعی نیز هست قضیه را پیچیده‌تر کرده است.

با توجه به رابطه خوبی که بین رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی با "مارتین گونسالس"، مدیر فنی باشگاه ساراگوسا وجود دارد، این احتمال می‌رود که ساراگوسا بار دیگر پیشنهاد جدیدی برای به خدمت گرفتن انصاری‌فرد به این بازیکن ارائه دهد.

کریم انصاری‌فرد فصل گذشته در تیم تراکتورسازی تبریز بازی کرد و در 28 بازی موفق شد 14 گل به ثمر برساند. در حال حاضر غیر از باشگاه ساراگوسا، باشگاه اوساسونا نیز تمایل دارد تا این مهاجم جوان ایرانی را که در جام جهانی برزیل به میدان رفت، به خدمت بگیرد.

این پایگاه اینترنتی همچنین درباره وضعیت مسعود شجاعی نوشت: باشگاه نومانسیا پیشنهاد مالی خوبی به شجاعی داده است و به نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده شجاعی برای نهایی کردن قراردادش با نومانسیا به این باشگاه برود.

نومانسیا مثل لاس‌پالماس در لیگ آدلانته اسپانیا بازی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
مشکل اوساسونا برای جذب انصاری فرد
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!