ژیرو
اولیویه ژیرو به دلیل مصدومیت نمی‌تواند آرسنال را به مدت سه ماه همراهی کند.
مهاجم فرانسوی آرسنال به دلیل مصدومیت 3 ماه از همراهی تیمش محروم شد و نمی‌تواند توپچی‌ها را در دیدارهای حساس پیش رو همراهی کند. "ژیرو" در بازی آرسنال و اورتون در هفته دوم لیگ برتر مصدوم شد ولی به بازی برگشت. در حالی که به نظر می‌رسید مصدومیت ژیرو جدی نباشد، این بازیکن فرانسوی نمی‌تواند تا سه ماه تیمش را همراهی کند.

آرسنال برای جایگزینی ژیرو قصد دارد "لودویک رمی"، مهاجم نیوکاسل را به خدمت بگیرد. توپچی‌ها برای جذب رمی 10 میلیون پوند به سران باشگاه نیوکاسل پیشنهاد داده‌اند و به نظر می‌رسد تا 48 ساعت آینده قرارداد رمی با آرسنال امضا شود.

"آرسن ونگر"، سرمربی آرسنال که در حال حاضر قدیمی‌ترین مربی لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید، درباره خریدهای این باشگاه در روز‌های باقی‌مانده نقل و انتقالات تابستانی گفت: از فعالیت آرسنال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار رضایت دارم اما هنوز بازیکنان جدید دیگری نیاز داریم. باید بتوانیم در روز‌های باقی‌مانده برای ژیروی مصدوم جایگزینی پیدا کنیم. خریدهایی را که مدنظر داشته‌ام جذب کرده‌ایم اما هنوز نقاط ضعفی داریم که باید آنها را برطرف کنیم تا با آمادگی بیشتر به میدان برویم. فصل نقل‌وانتقالات تا 31 اوت ادامه دارد. تلاش می‌کنیم در این مدت چهره‌هایی را که می‌خواهیم جذب کنیم. در مدتی که از فصل جابه‌جایی می‌گذرد هر بازیکنی را که خواسته‌ایم، سریع جذب کرده‌ایم. باید تیمی بسازیم که توان رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

سرمربی آرسنال ادامه داد: نسبت به سال‌های گذشته مهاجمان بیشتری در ترکیب تیمم دارم و می‌توانم به تناوب از آنها در زمین مسابقه استفاده کنم. با توجه به شرایط مسابقه تصمیم می‌گیرم چه بازیکنانی باید به میدان بروند. در طول فصل بازی‌های زیادی داریم. نه تنها لیگ قهرمانان بلکه جام حذفی و جام اتحادیه نیز در ماه‌های آینده برنامه فشرده ای برای ما رقم خواهد زد. بنابراین نیاز است که چند مهاجم خوب و آماده در ترکیب تیم داشته باشیم. ژیرو پس از جام جهانی یک بار برای ما به میدان رفت. بنابراین تصمیم گرفتم تا در بازی برابر اورتون کمی به او استراحت بدهم. متاسفم که ژیرو مصدوم شد. امیدوارم که با قدرت بازگردد.

آرسنال برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید بشیکتاش ترکیه را از پیش روی بردارد. دیدار رفت دو تیم در ترکیه با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!