صعود آرسنال
رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان به پایان رسید تیم پرستاره ناپولی مقابل بیلبائو شکست سختی متحمل و از دور رقابت ها حدف شد.
آرسنال در خانه به سختی با تک گل "الکسیس سانچز" در آخرین دقیقه نیمه اول توانست از پس بشیکتاش ترکیه برآید. این بازیکن که در سالهای اخیر با حضور موثر خود در ترکیب بارسلونا تحسین های زیادی را روانه ی خود ساخته بود دیشب اولین گل خود را که بسیار گل مهمی هم محسوب می شود کمی پیش از پایان نیمه ی اول به ثمر رساند تا این تیم بعد از تساوی بدون گل هفته ی پیش مقابل تیم ترکیه ای در مجموع دو دیدار با برتری 1-0 وارد مرحله ی گروهی این رقابتها شود.

تنها گل این بازی را بدون شک باید به اعتبار "جک ویلشر" گذاشت که با یک حرکت عالی وارد عمق محوطه ی جریمه ی بشیکتاش شد و توپ را جلوی پای آلکسیس قرار داد که او هم بدون درنگ و در حالی که خود ویلشر هم میتوانست ضربه ی آخر را بزند گل سرنوشت ساز توپچی ها را با یک بغل پا به ثمر رساند. در دقیقه ی 76 بازی "متیو دبوشی" با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد

از اتفاقات جالب این مرحله، حذف تیم پرستاره ناپولی در زمین بیلبائو بود. در این بازی "همسیک" در دقیقه 47 ناپولی ها را پیش انداخت ولی در ادامه بیلبائو با گل های "آداریز" در دقایق 61 و 69 و "گومز" در دقیقه 74 بازی را به سود خود به پابان رساند.

در سایر دیدارهای نتایج زیر رقم خورد:

بایرلورکوزن 4 - 0 کپنهاگن

مالمو 3 - 0  سالزبورگ

لودوگورتس 1 - 0 استیوا بخارست


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
صعود پورتو و زنیت به لیگ قهرمانان اروپا
آزار و اذیت یک خبرنگار زن توسط دو بازیکن
نوشته عجیب لباس خداداد عزیزی + عکس
روز سرگرم کننده اندی ماری در آمریکا + تصاویر
خرید و فروش خودروی میلیاردی توسط فوتبالیست مشهور