هواداران لژیا ورشو
هواداران تیم فوتبال لژیا ورشو پیش از بازی تیم‌شان در دور پلی‌آف لیگ اروپا برابر آکتوبه‌ی قزاقستان علیه یوفا تظاهرات کردند.
تیم فوتبال لژیا ورشو لهستان در مجموع دو بازی رفت و برگشت در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با حساب ۱-۶ برابر سلتیک به پیروزی رسید، اما به دلیل حضور بارتوش برژینسکی یار ذخیره‌ی این تیم در چهار دقیقه‌ی پایانی بازی برگشت در لهستان، به تصمیم یوفا از راهیابی به دور سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان باز ماند.

ماجرا از این قرار بود که این مدافع در آخرین بازی لژیا در فصل قبل رقابت‌های لیگ اروپا از بازی اخراج شده و در پی آن سه جلسه محروم شده بود. بر همین اساس او در دو بازی دور قبل پلی‌آف برابر سنت‌پاتریک ایرلند و نیز بازی رفت برابر سلتیک در اسکاتلند حضور پیدا نکرد، اما به دلیل این که مسوولان باشگاه لهستانی نام او را برای دیدار با سنت‌پاتریک ثبت نکرده بودند، این دیدارها جزو محرومیت وی محسوب نشده بود و حضور او در بازی برگشت با سلتیک غیرمجاز تلقی می‌شد.

به این ترتیب لژیا ورشو در بازی برگشت در لهستان ۰-۳ بازنده اعلام شد و سلتیک که بازی رفت را در خانه با نتیجه‌ی ۰-۲ واگذار کرده بود به دلیل گل زده‌ی بیشتر در خانه‌ی حریف به دور بعدی راه پیدا کرد. این داستان خشم هواداران لژیا را برانگیخته و آن‌ها پیش از بازی تیم‌شان برابر آکتوبه‌ی قزاقستان علیه یوفا تظاهرات کردند. آن‌ها پوستری در دست داشتند که روی آن نوشته بود: «شش از یک کوچکتر است، زیرا این پول است که اهمیت دارد، نه فوتبال.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
خداحافظی ژابی آلونسو از تیم ملی
اتومبیل خیره کننده بنزما + عکس
اتومبیل زیبای هافبک منچستریونایتد + عکس
نتیجه دیدار استقلال و گسترش فولاد
نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال