پیروزی یوونتوس
یوونتوس فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا را با یک پیروزی خارج از خانه آغاز کرد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن یوونتوس موفق شد با یک گل کیه‌وو را در ورزشگاه بنته گودی شکست دهد.

"ماسیمیلیانو الگری" سرمربی یوونتوس که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت تیمش را هجومی به میدان فرستاد و در نهایت موفق شد در دقیقه 7 به گل برسد. کرنر "کارلوس توس" را "مارتین کاسرس" به سمت دروازه کیه‌وو زد که با برخورد به دروازه‌بان کیه‌وو توپ وارد دروازه شد تا یوونتوس خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد.

نمایش یوونتوس در وقت اول قابل تحسین بود و شاگردان الگری 3 مرتبه تیرک دروازه‌ی کیه‌وو را به لرزه در آوردند و موقعیت‌های مناسبی را برای گلزنی از دست دادند. در واپسین لحظات نیمه نخست، "مارتین کاسرس" نزدیک بود خود و یوونتوس را دو گله کند، اما ضربه سر او به تیرک دروازه برخورد کرد تا یوونتوس در یک نیمه برتر موفق شود با یک گل صاحب برتری شود.

یوونتوس نیمه دوم این بازی را نیز هجومی آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی بدست آورد که با درخشش دروازه‌بان کیه‌وو این فرصت‌ها از دست رفت. در ادامه مسابقه "ماکسی لوپز" مهاجم کیه‌وو این فرصت را داشت که در مصاف تک به تک دروازه "بوفون" را باز کند، اما سنگربان یوونتوس با واکنشی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد.

داور مسابقه در دقایق پایانی مسابقه سرمربی کیه‌وو را از کنار زمین اخراج کرد تا اولین اخراجی لیگ این فصل ایتالیا سرمربی کیه وو باشد . به این ترتیب اولین دیدار فصل جدید ایتالیا با برتری یوونتوس در خانه کیه‌وو به پایان رسید.

رم دیگر تیم مدعی این فصل موفق شد در خانه با دو گل فیورنتینا را شکست دهد تا بازی های این فصل را خوب شروع کرده باشد. "نینگولان" و "ژروینیو" گل های رم را در این دیدار به ثمر رساندند تا این تیم به لطف گل زده در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

سایر دیدار‌های هفته نخست لیگ ایتالیا یکشنبه برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست لیورپول برابر منچسترسیتی
رونالدو و پسرش در استخر توپ + عکس
وقتی باتیستوتا پیر می شود + عکس
زنی که بهترین بازیکن اروپا شد + عکس
توده بزرگ آرنج مربی جوکوویچ + تصاویر