پیروزی پرگل چلسی
چلسی در هفته سوم لیگ برتر موفق شد اورتون را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد تا همچنان در صدر جدول قرار گیرد.
چلسی و اورتون شنبه‌شب در یکی از دیدار‌های جذاب لیگ برتر در ورزشگاه گودیسون پارک به میدان رفتند که این دیدار جذاب و پرگل در نهایت با برتری 6 بر 3 چلسی به پایان رسید.

هنوز 3 دقیقه از این دیدار نگذشته بود که چلسی توانست 2 بار دروازه حریف خود را باز کند. این در حالی بود که آبی‌های لندن همیشه در گودیسون پارک مشکل داشتند و در 5 بازی اخیر خود در این ورزشگاه 4 بار شکست خورده بودند. "دیگو کاستا" و "برانیسلاو ایوانویچ" گلزنان چلسی در این نیمه بودند.

در دقایق پایانی نیمه نخست ضربه سر "کوین میرالاس" بلژیکی باعث شد تا "تافی‌ها" یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و این تیم به نیمه دوم امیدوار شود.

در آغاز نیمه دوم بازی سراسر حمله و هجومی چلسی و اورتون گل‌های زیادی در پی داشت . ابتدا "ادن هازارد" در دقیقه 67 با استارت سریع خود و شوت دیدنی باعث شد گل سوم چلسی به ثمر برسد. ضربه هازارد در این صحنه به مدافع اورتون برخورد کرد تا گل به نام بازیکن اورتون ثبت شود. "استیون نی‌اسمیت" خیلی زود در دقیقه 69 موفق شد این گل را پاسخ دهد تا اختلاف یک گل همچنان حفظ شود.

در ادامه "نمانیا ماتیچ" در دقیقه 74 توانست گل چهارم چلسی را به ثمر برساند ولی رالی گل‌ها در این دیدار ادامه داشت و این‌ بار "ساموئل اتوئو" مهاجم سابق چلسی موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.

پس از این گل مردان "مورینیو" باز هم سراپا حمله شدند و موفق شدند با ضربه زیبای "رامیرس" به گل پنجم خود نیز برسند و در دقیقه 90 این "دیگو کاستا" بود که تیر خلاص را شلیک کرد و چلسی توانست این دیدار را با نتیجه 6 بر 3 به سود خود به پایان ببرد.

کاستا نیز با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند 4 گل شد و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت تا این مهاجم که فصل قبل35 گل به ثمر رسانده بود فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کرده باشد.

در دیگر دیدار حساس منچستر‌سیتی و استوک سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر استوک‌سیتی به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی اولین شکست فصل خود را متحمل شود. پاس حساب شده "اریک پیترس"، به "دیوف" رسید تا وی از زمین خودی حرکت کرده و پس از عبور از "کولاروف" و لایی زدن به "فرناندینیو" با "جو هارت" تک به تک شود و توپ را از بین دروازه بان سیتی عبور دهد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

تابلوی نتایج

چلسی 6 – اورتون 3

منچستر‌سیتی صفر – استوک‌سیتی یک

برنلی صفر – منچستر‌یونایتد صفر

سوآنزی 3 - وست‌برومویچ صفر

وستهام یک – ساوت‌همپتون 3

کوئینزپارک یک – ساندرند صفر

نیوکاسل 3 – کریستال‌پالاس 3


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست لیورپول برابر منچسترسیتی
رونالدو و پسرش در استخر توپ + عکس
وقتی باتیستوتا پیر می شود + عکس
زنی که بهترین بازیکن اروپا شد + عکس
توده بزرگ آرنج مربی جوکوویچ + تصاویر