مدافع چپ تیم ملی هلند
منچستریونایتد با مدافع چپ تیم ملی هلند به توافق نهایی رسید.
منچستریونایتد پس از جذب "مارکوس روخو" و "لوک شاو" توانست سومین مدافع چپ را نیز به خدمت بگیرد.

باشگاه منچستریونایتد با "دلی بلیند"، مدافع چپ هلندی باشگاه آژاکس به توافق نهایی رسید و این بازیکن هلندی امروز (یکشنبه) برای امضای قرارداد با منچستریونایتد راهی این باشگاه شد.

سایت باشگاه منچستریونایتد درباره جذب بلیند نوشت: این مدافع 24 ساله با 14 میلیون پوند از باشگاه آژاکس راهی منچستر می‌شود و تنها جزئیات این قرارداد باقی مانده که به زودی رفع می‌شود.

باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای درباره جذب بلیند نوشت: خیلی خوشحالیم که توانستیم با بلیند به توافق برسیم و او را جذب کنیم. او در جام جهانی برزیل یکی از بازیکنان هلند بود و توانست بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. البته هنوز قراردادی با بلیند امضا نشده و تنها دو باشگاه منچستریونایتد و آژاکس بر سر این انتقال به توافق نهایی رسیدند. بلیند امروز باید معاینات پزشکی خود را در منچستریونایتد پشت سر بگذارد تا بتواند قراردادش را با شیاطین سرخ امضا کند.

منچستریونایتد در حالی مدافع چپ هلند را به خدمت گرفت که پیش از این توانسته بود لوک شاو، مدافع چپ انگلیس و مارکوس روخو ، مدافع چپ آرژانتین را به خدمت بگیرد.

منچستریونایتد همچنین روز گذشته اعلام کرد "شینجی کاگاوا" ژاپنی با تیم سابق خود دورتموند به توافق رسیده و این بازیکن امروز (یکشنبه) قرارداد خود را با زردپوشان آلمان با قیمت 5.3 میلیون یورو امضا خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
حذف زودهنگام منچستریونایتد از جام اتحادیه
رونالدو و پسرش در استخر توپ + عکس
وقتی باتیستوتا پیر می شود + عکس
زنی که بهترین بازیکن اروپا شد + عکس
توده بزرگ آرنج مربی جوکوویچ + تصاویر