نقل و انتقالات تابستانی
منچستریونایتد فعال‌ترین تیم در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی بود. این تیم انگلیسی فالکائو را جذب کرد و چیچاریتو و ولبک را به تیم‌های دیگر داد.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی بامداد امروز (سه شنبه) بسته شد و تیم‌ها بازیکنان مورد نظرشان را در روز آخر نقل و انتقالات جذب کردند.

باشگاه منچستریونایتد فعال‌ترین تیم روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی بود. شاگردان "فان خال" که گرانترین تیم تاریخ لیگ برتر را تشکیل دادند موفق شدند "رادامل فالکائوی" کلمبیایی را به خدمت بگیرند.

* رادامل فالکائو از موناکو به منچستریونایتد

مهاجم کلمبیایی موناکو با قرارداد قرضی یک ساله به عضویت منچستریونایتد درآمد تا این فصل شماره "9" این تیم را بپوشد. فالکائو که از رئال مادرید نیز پیشنهاد داشت ترجیح داد تا تیم منچستریونایتد را برای ادامه فعالیت فوتبالی خود انتخاب کند.

* خاویر هرناندس از منچستریونایتد به رئال مادرید

مهاجم مکزیکی سابق منچستریونایتد نیز به عضویت تیم رئال مادرید در آمد و شب گذشته قراردادش را با تیم جدید خود امضا کرد تا چهارمین مکزیکی تاریخ رئال مادرید شود. هرناندس که ذخیره کریم بنزما در رئال مادرید خواهد بود امیدوار است تا بتواند جانشین خوبی برای هوگو سانچس، مهاجم سابق مکزیک در رئال مادرید شود.

* دنی ولبک از منچستریونایتد به آرسنال

مهاجم جوان انگلیسی با مبلغ 20 میلیون یورو به تیم آرسنال پیوست. این بازیکن قرار است در آرسنال با حقوق هفتگی 100 هزار پوند دریافت کند. ولبک در آرسنال جانشین اولیویه ژیروی فرانسوی می‌شود که به دلیل مصدومیت تا سه ماه آینده نمی‌تواند آرسنال را همراهی کند.

* آلوارو نگردو از منچسترسیتی به والنسیا

آلوارو نگردوی 29 ساله با قراردادی یک ساله به عضویت والنسیای اسپانیا در آمد. نگردو که به دلیل درخشش ادین ژکو در تیم منچسترسیتی نیمکت نشین شده است، ترجیح داد تا فوتبالش را در کشور خود در تیم والنسیا ادامه دهد.

* خاویر ساویولا از المپیاکوس به هلاس

مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا که سال‌ها در تیم ملی آرژانتین نیز فعالیت کرد به عضویت تیم هلاس ایتالیا در آمد. ساویولای 32 ساله در تیم هلاس با لوکا تونی زوج خط حمله این تیم را تشکیل خواهند داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
فالکائو به منچستریونایتد پیوست
خودرویی که علی دایی را تا پای مرگ برد + تصاویر
عکس سلفی نیکبخت و همسرش
کار خیرخواهانه علی کریمی و لیلا بلوکات + تصاویر
مشکل عجیب تنیسور زن در مسابقات تنیس آمریکا + تصاویر