گران ترین نقل و انتقال
روزنامه فیگارو در گزارشی تصویری نام ده بازیکنی را که تا دوم سپتامبر گران ترین قراردادها را امضا کرده اند، منتشر ساخته است.
تابستان امسال، باشگاه های اروپایی شاهد به ثبت رسیدن قراردادهای متعددی بود که قیمت برخی از آنها قابل توجه بوده است. روزنامه "فیگارو" در گزارشی تصویری نام ده بازیکنی را که تا دوم سپتامبر گران ترین قراردادها را امضا کرده اند، منتشر ساخته است.

1."لوییس سوارز" که به خاطر گاز گرفتن مدافع تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برزیل، به شهرت رسید، با قراردادی به ارزش هشتاد و یک میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا منتقل شد و عنوان گران ترین ترانسفر تابستان اروپا را از آن خود ساخت.


2."رودریگز" به عنوان گران ترین ترانسفر تاریخ فرانسه با قراردادی به ارزش هشتاد میلیون یورو، موناکو را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست.


3."آنخل دی ماریا" که در ابتدا اعلام شده بود به پاریس خواهد رفت، در نهایت به منچستر یونایتد پیوست. قرارداد او هفتاد و پنج میلیون یورو ثبت شده است.


4."الیا کیم مانگالا" ی فرانسوی بی سر و صدا و با قراردادی به ارزش پنجاه و چهار میلیون یورو به منچسترسیتی و انگلستان رفت. با این انتقال، او به گران ترین مدافع جهان نیز تبدیل شد.


5."دیوید لوئیز" مدافع برزیلی، که تیمش نتوانست در جام جهانی به مقامی بهتر از چهارمی برسد، با قراردادی به ارزش چهل و نه و نیم میلیون یورو از چلسی به پاری سن ژرمن منتقل شد.


6.رویای "خوزه مورینیو" به واقعیت تبدیل شد و "دیه گو کاستا" از راه رسید. "کاستا" اتلتیکو مادرید اسپانیا را ترک کرد و به چلسی پیوست. مبلغ قرارداد او سی و هشت میلیون یورو اعلام شده است.


7."الکسیس سانچز" به دنبال نمایشی جدید است. بازیکنان شیلیایی هم اکنون این شانس را دارد که در آرسنال بدرخشد. آرسنالی ها سی و هفت میلیون و هشتصد هزار یورو به سانچز پرداخت خواهند کرد.


8."لوک شاو" انگلیسی علی رغم جوان بودنش از پتانسیل های بالایی برخوردار است. وی قراردادی سی و هفت میلیون و پانصد هزار یورویی با منچستریونایتد امضا کرد و از ساوت همپتون جدا شد.


9."آندر هرارا" که شهرت چندانی ندارد، اسپانیا و بیلبائو را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. او قراردادی به ارزش سی و شش میلیون یورو با تیم انگلیسی امضا کرده است.


10.با پیوستن "کاستا" و بازگشت "دروگبا" به چلسی، "روملو لوکاکو" تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و با اورتون قرارداد ببندد، قراردادی که بهای آن چکی سی و پنج میلیون چهارصد هزار یورویی بود.




تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
ده نقل و انتقال گران‌قیمت بهترین وکیل فوتبالی دنیا
همسر و نامزدهای بازیکنان لیگ برتر انگلیس + تصاویر
تفریح فرهاد مجیدی با پسر و دخترش + عكس
پسر رضا حقیقی به دنیا آمد + عكس
نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال