شکست لیورپول
لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر برابر آستون ویلا با یک گل شکست خورد.
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شب گذشته با برگزاری یک دیدار ادامه یافت. لیورپول نایب قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه آنفیلد میزبان آستون ویلا بود ولی در نهایت با یک گل از حریف خود شکست خورد تا دومین شکست خود را در رقابت های این قصل لیگ برتر متحمل شود.

لیورپولی ها در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت گل چندانی روی دروازه حریف قدرتمند خودشان ایجاد کنند. تک گل آستون ویلا را در این دیدار "گابریل آگبونلاهور" از روی کرنر ارسالی و در نزدیکی دروازه لیورپول به ثمر رساند.

به این ترتیب لیورپول که در هفته دوم لیگ برتر برابر منچسترسیتی شکست خورده بود، در هفته چهارم نیز در خانه طعم شکست را چشید تا 6 امتیازی باقی بماند.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار ادامه می یابد که در ان منچستر یونایتد در خانه از تیم کوئینزپارک رنجرز پذیرایی خواهد کرد که هدایت آن را "هری ردنپ" بر عهده دارد.منچستری‌ها در این دیدار می توانند برای اولین بار از "رادامل فالکائو" مهاجم کلمبیایی خود استفاده کنند.

آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر را نیز فردا شب هال‌سیتی و وستهام برگزار خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی چلسی با 12 امتیاز در صدر قرار دارد، آستون ویلا با 10 امتیاز در رده دوم است و سوآنزی با 9 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی آرسنال و منچسترسیتی
دختر علی كریمی + عكس
عیادت علی پروین و بهداد سلیمی از آیت الله خامنه ای + عکس
سردار آزمون مدل شد + عکس
جراحی زیبایی دروازه‌بان جنجالی کلمبیا + عکس