سری A
رم و یوونتوس در هفته دوم سری A برابر حریفانشان به برتری رسیدند.
هفته دوم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در اولین دیدار رم به دیدار تیم تازه صعود کرده امپولی رفت و در نهایت موفق شد با یک گل صاحب برتری شود.

تک‌ گل این دیدار را برای شاگردان "گارسیا"، بازیکن حریف به ثمر رساند تا شاگردان گارسیا سه امتیاز سخت را در این دیدار بدست آورند.

یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی نیز در خانه به دیدار اودینزه رفت و در پایان با دو گل صاحب برتری شد.

یوونتوسی‌ها در نیمه نخست بازی برتری به نمایش گذاشتند و موفق شدند خیلی زود به گل برسند. "کارلوس توس" آرژانتینی در دقیقه هشت توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند البته یوونتوسی‌ها در نیمه نخست می‌توانستند گل‌های دیگری را نیز به ثمر برسانند که جدی‌ترین فرصت این تیم را "پل بوگبا" از دست داد.

یوونتوس در نیمه دوم توانست گل دوم خود را نیز به ثمر برساند. این‌بار همکاری "کارلوس توس" و "مارکیسیو" باعث شد تا هافبک تیم ملی ایتالیا گل دوم "بیانکونری" را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

"آلوارو موراتا" مهاجم جدید یوونتوس که از تیم رئال مادرید خریداری شده است در اواخر این دیدار به میدان آمد تا اولین بار حضور در ترکیب یوونتوس را تجربه کند.

هفته دوم رقابت‌های سری A ایتالیا امروز و امشب با برگزاری هفت دیدار ادامه می‌یابد که در حساس‌ترین بازی پارما در خانه از میلان پذیرایی می‌کند.

برنامه‌ بازی‌های امروز و امشب ایتالیا به شرح زیر است:

اینتر – ساسولو

سامپدوریا – تورینو

کالیاری – آتالانتا

فیورنتینا – جنوا

لاتزیو – چزنا

ناپولی – کیه‌وو

پارما – میلان

هفته دوم لیگ ایتالیا فردا شب با یک دیدار به پایان می‌رسد که در آن هلاس ورونا در خانه از تیم پالرمو پذیرایی خواهد کرد. در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا رم و یوونتوس با شش امتیاز صدرنشین هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی میلان و توقف اینتر
دختر علی كریمی + عكس
عیادت علی پروین و بهداد سلیمی از آیت الله خامنه ای + عکس
سردار آزمون مدل شد + عکس
جراحی زیبایی دروازه‌بان جنجالی کلمبیا + عکس