پیروزی پرگل اینتر
اینتر در هفته دوم لیگ ایتالیا ساسولو را با هفت گل در هم کوبید. میلان نیز در دیداری که 9 گل داشت موفق شد با نتیجه 5 بر 4 پارما را شکست دهد.
هفته دوم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساسترین بازی اینتر در خانه میزبان ساسولو بود و در پایان در یک بازی برتر و یک طرفه موفق شد با 7 گل حریفش را در هم بکوبد. نمایش فوق العاده "مائورو ایکاردی" و "دنی اوسوالدو" در این دیدار باعث خلق چنین نتیجه‌ای شد. "مائورو ایکاردی" 3 بار، "متئو کواچچ"، "دنی اسوالدو" دو بار و "فردی گوارین" برای "نراتزوری‌ها" در این دیدار گلزنی کردند.

میلان با هدایت "فیلیپو اینزاگی" موفق شد پارما را در ورزشگاه اینوتاردینی با شکست 5 بر 4 روبرو سازد. البته هر دو تیم در نیمه دوم 10 نفره شدند. "دانیل بونیرا" از میلان و "فیلیپه" از پارما با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه بیرون رفتند. "جرمی منز" (2 بار)، "کی‌سوکه هوندا"، "نایجل ده‌یونگ" و "جیاکومو بوناونتورا" برای میلان گلزنی کردند و برای پارما نیز "کاسانو"، "فیلیپه"، "لوکارلی" و مدافع میلان به اشتباه گلزنی کردند تا این دیدار جذاب و دیدنی با برتری 5 بر 4 میلان به پایان برسد.

**تابلوی نتایج

سامپدوریا 2 – تورینو صفر

کالیاری یک – آتالانتا 2

فیورنتینا صفر – جنوا صفر

اینتر 7 - ساسولو صفر

لاتزیو 3 – چزنا صفر

ناپولی صفر – کیه وو یک

پارما 4 – میلان 5

در ادامه این رقابت‌ها امشب (دوشنبه) هلاس ورونا با پالرمو دیدار خواهد داشت تا پرونده هفته دوم لیگ ایتالیا بسته شود. در جدول رده‌بندی تیم‌های رم، یوونتوس و میلان با 6 امتیاز در صدر قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی یوونتوس در سری A
خالکوبی جدید دیوید بکام + تصاویر
ازدواج یک عروس و داماد در حاشیه والیبال ایران و لهستان + عکس
خبرسازترین زن در دنیای فوتبال + عکس
گران ترین ورزشکار زن ایرانی