رئال‌مادرید
رئال‌مادرید در هفته چهارم لیگای اسپانیا با 8 گل لاکرونیا را در هم کوبید.
رئال‌مادرید و لاکرونیا در هفته چهارم لیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با درخشش مهاجمان تیم مادریدی با نتیجه 8 بر 2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال مادرید از سه دیدار قبلی خود در لالیگا فصل جدید، دو شکست متوالی را متحمل شده بود و باید در این دیدار به پیروزی می رسید و از این رو، بازی را کاملاً خوب و تحت کنترل آغاز کرد و در دقیقه 29 "کریستیانو رونالدو" دروازه را باز کرد تا رئال به گل اول خود برسد. بعد از این گل نیز رئال مادرید به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه 36 "خامس رودریگز" گلی تماشایی را به ثمر رسانده و حساب کار را 2 بر صفر کند.

در دقیقه 41 رئال مادرید باز هم به گل رسید. این بار نیز "کریستیانو رونالدو" گلزنی کرد تارئال نیمه نخست را با برتری 3 بر صفر به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم میزبان صاحب ضربه پنالتی شد تا بتواند اختلاف را کم کند ولی توپخانه رئال‌مادرید باز هم روشن شد. "گرت بیل" در دقایق 65 و 75 موفق شد دو بار برای رئال گلزنی کند تا حساب کار 5 بر یک شود ولی این پایان کار نبود. روی اشتباه مدافعان دپور، "خامس" توپ را گرفت و به "رونالدو" رساند تا این ستاره پرتغالی هت تریک کند. در ادامه دپورتیوو یکی دیگر از گل‌ها را جبران کرد اما "چیچاریتو" نیز دو گل نخست خود با پیراهن سفید مادرید را به ثمر رساند تا شب رؤیایی مادریدی‌ها تکمیل شود. در پایان رئال مادرید با نتیجه پرگل 8 بر 2 دپورتیوو لاکرونیا را در زمین خودش درهم کوبید و در جدول لالیگا 9 پله صعود کرد و به رتبه پنجم رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی والنسیا در لیگا
لیلا بلوکات در نیوکمپ بارسلونا + عکس
مهاجرت دختران ایرانی به کردستان عراق
مشعل بازی‌های آسیایی را یانگوم روشن کرد!
منچستری ها در تعطیلات + تصاویر