توقف آتلتیکومادرید
شاگردان دیگو سیمئونه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ اسپانیا برابر سلتاویگو در خانه متوقف شدند.
هفته چهارم رقابت‌های لیگ اسپانیا شب گذشته و بامداد امروز با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی آتلتیکومادرید در خانه به دیدار سلتاویگو رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. اولین گل این بازی را تیم مهمان به ثمر رساندند. ضربه پای چپ "پابلو هرناندس" در دقیقه 19 از میانه محوطه جریمه خیلی زود تیم آبی پوش میدان را از حریف خود پیش انداخت.

بازیکنان آتلتیکومادرید در ادامه موفق شدند دو بار دروازه سلتاویگو را در نیمه نخست باز کنند. "میراندا" برزیلی و "دیگو گودین" اروگوئه ای برای آتلتیکومادرید گلزنی کردند تا میزبان از حریف خود پیش بیفتد ولی این پایان کار نبود و در نهایت با خطای "ژائو میراندا" بر روی "کارلوس پناس" داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد تا "نولیتو" مهاجم سلتاویگو حساب کار را به تساوی بکشاند.

**تابلوی نتایج

بیلبائو صفر – گرانادا یک

آتلتیکومادرید 2 – سلتاویگو 2

اسپانیول 2 – مالاگا 2

هفته چهارم رقابت‌های لیگ اسپانیا امشب با برگزاری 4 دیدار ادامه می یابد که در مهمترین دیدار بارسلونا در خانه لوانته به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا بارسلونا با 9 امتیاز از 3 بازی در صدر قرار دارد و تیم های اتلتیکومادرید و گرانادا با 8 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی والنسیا در لیگا
لیلا بلوکات در نیوکمپ بارسلونا + عکس
مهاجرت دختران ایرانی به کردستان عراق
مشعل بازی‌های آسیایی را یانگوم روشن کرد!
منچستری ها در تعطیلات + تصاویر