پیروزی یوونتوس
یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو آلگری میلان را در هفته‌ سوم سری A شکست داد.
هفته‌ سوم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی یوونتوس و میلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسید.یوونتوس که در این فصل "ماسیمیلیانو آلگری" را روی نیمکت خود می بیند موفق شد برابر یکی از مدعیان قهرمانی با هدایت "فیلیپو اینزاگی" به برتری برسد تا آلگری سه امتیا‌ز شیرین هفته‌ سوم سری A را کسب کند.

میلانی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و می توانستند با ضربه "کی سوکه هوندا" ژاپنی به گل برسند، اما واکنش زیبای "بوفون" مانع از به گل رسیدن میزبان شد. پس از آن که حملات میلان به پایان رسید، یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفت که جدی‌ترین موقعیت آنها نیز ضربه "کلودیو مارکیسیو" بود که در نیمه نخست به دیرک دروازه میلان اصابت کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم نیز یوونتوس تیم برتر میدان بود تا این که در نهایت توسط "کارلوس توس" موفق شد به گل برتری برسد.

حرکت زیبای "پل بوگبا" در دقیقه 71 و پاس این بازیکن فرانسوی به کارلوس توس باعث شد تا مهاجم آرژانتینی یوونتوس در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و به راحتی دروازه‌ میلان را باز کند تا سه امتیا‌ز ارزشمند این دیدار نصیب شاگردان آلگری شود.

در دیگر دیدار شب گذشته چزنا و امپولی به دیدار هم رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هفته‌ سوم رقابت‌های سری A ایتالیا امروز و امشب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی‌ها رم در خانه از تیم کالیاری پذیرایی خواهد کرد و پالرمو به دیدار اینتر می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا یوونتوس با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشین است و تیم‌های رم و میلان با شش امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی پرگل اینتر و میلان
لیلا بلوکات در نیوکمپ بارسلونا + عکس
مهاجرت دختران ایرانی به کردستان عراق
مشعل بازی‌های آسیایی را یانگوم روشن کرد!
منچستری ها در تعطیلات + تصاویر