پیروزی بارسلونا
بارسلونا در هفته چهارم لیگا موفق شد لوانته را با 5 گل شکست دهد تا موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشد.
هفته چهارم رقابت‌های لیگا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی بارسلونا در شهر والنسیا به دیدار لوانته رفت و موفق شد این تیم را با 5 گل شکست دهد. در این دیدار بازیکنان بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 34 روی پاس خلاقانه "لئو مسی" توسط "نیمار" به گل اول خود دست یافتند. لوانته در دقیقه 41 یکی از بازیکنان خود را از دست داد و 10 نفره شد. خطای "لوکاس وینترا" مدافع لوانته باعث شد تا داور این بازیکن را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند و بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد که "لیونل مسی" این پنالتی را از دست داد.

در ادامه "ایوان راکیتیچ" در دقیقه 44 موفق شد بارسلونا را به گل دوم خود در این دیدار برساند تا خیال آبی - اناری را بابت پیروزی در این دیدار راحت کند. نیمه دوم مسابقه با برتری مطلق بارسلونا برابر لوانته 10 نفره همراه بود وآن ها با آمدن بازیکنانی نظیر "ساندرو رامیرس"، "سرجیو روبرتو" و "ژاوی هرناندس" به آسانی بازی را کنترل کرده و بر روی حملات خود و اشتباهات عجیب مدافعان و دروازه بان لوانته توانستند به گل های بعدی خود نیز برسند. "ساندرو" در دقیقه 57، "پدرو" در دقیقه 64 و "لیونل مسی" در دقیقه 77 گلزنان بارسلونا به تیم 10 نفره لوانته بودند تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بارسلونا به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم سویا موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم تازه صعود کرده کوردوبا را شکست دهد.

تابلوی نتایج

لوانته صفر - بارسلونا 5

سوسیداد یک – آلمریا 2

ویارئال 4 – رایووایکانو 2

کوردوبا یک – سویا 3

در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا بارسلونا با 12 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های سویا و آتلتیکومادرید با 10 و 8 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف آتلتیکومادرید در هفته چهارم
دوران جنینی‌ دروازه بان پرسپولیس! + عکس
گردش فالکائو به همراه همسرش + تصاویر
کودکی زیدان + عکس
چاقوکشی لیدر استقلال برای پرسپولیسی ها