بارسلونا
سرمربی بارسلونا تساوی برابر مالاگا در هفته پنجم لیگا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. او می‌گوید تیمش هنوز نقاط ضعفی دارد که تدریجا برطرف خواهد شد.
بارسلونا پس از چهار پیروزی پیاپی در فصل جدید رقابت‌های لیگا به تساوی بدون گل برابر مالاگا دست یافت.

آبی –اناریها در هفته پنجم رقابت‌های لیگا در خانه مالاگا به میدان رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی-اناریها هم چنان با 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرند. لوئیس انریکه سرمربی این تیم تساوی را نتیجه‌ای عادلانه برای این دیدار دانست. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. می دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم. مالاگا تیم خوبی است و پیروزی برابر این تیم در خانه آسان نیست.

او ادامه داد: ما هنوز در هفته پنجم رقابت‌های لیگا هستیم و طبیعی است که هنوز تیم به شرایط آرمانی خود نرسیده باشد. در دیدار برابر مالاگا نمی‌توانستیم از توپ های آخر خود استفاده کنیم. کمی عجولانه بازی می‌کردیم و این باعث شده بود تا نتوانیم به گل برسیم. تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای آینده خود برای این مشکل راه حلی پیدا کنیم. پیش از این هم گفتم که بارسلونا در مرحله رشد است و به زمان نیاز دارد. ما در آینده بهتر خواهیم شد و طبیعی است که در شرایط کنونی بعضی نقاط ضعف داشته باشیم.

نکته جالب درباره بارسلونا این است که در پنج بازی که به میدان رفته هنوز دروازه این تیم باز نشده است و این یک رکورد به شمار می‌آید.

"دوگلاس" هافبک راست جدید بارسلونا در دیدار برابر مالاگا به میدان رفت. انریکه درباره عملکرد این بازیکن گفت: دوگلاس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و هم سطح با دیگر بازیکنان بارسلونا بازی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
آتش‌ بازی رئال‌مادرید در لیگا
احسان‌ علیخانی در کنار فرگوسن + عکس
کریمی عکس دایی را حذف کرد + عکس
درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه با حلقه الماسی + تصاویر
افتتاح رستوران قلعه نویی + تصاویر