پیروزی پرگل چلسی
تیم‌های مدعی چلسی و منچسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر به پیروزی رسیدند و منچستریونایتد در خانه به سختی وستهام را شکست داد.
هفته ششم لیگ برتر با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی چلسی موفق شد در خانه با 3 گل آستون ویلا را شکست دهد . آبی‌های لندن در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

"اسکار" در دقیقه 7 خیلی زود چلسی را پیش انداخت. در نیمه دوم شاگردان "مورینیو" دو بار دیگر توسط "دیگو کاستا" و "ویلیان" به گل رسید. البته اسکار و رمی نیز در ادامه می‌توانستند گلزنی کنند که فرصت‌هایشان از دست رفت.

منچستر‌سیتی در خانه هال‌سیتی به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 2 صاحب برتری شد. "ادین ژکو" مهاجم بوسنیایی دو بار، "فرانک لمپارد" و "سرخیو آگوئرو" برای سیتی در این دیدار گلزنی کردند.

منچستریونایتد نیز در خانه موفق شد وستهام را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این دیدار "رونی" و "فان‌پرسی" برای شیاطین سرخ گلزنی کردند و "دیافرا" برای وستهام گلزنی کردند. در نیمه دوم "وین رونی" به دلیل بازی خطرناک از زمین مسابقه اخراج شد تا وستهام با یک بازیکن بیشتر تلاش زیادی برای گلزنی و به تساوی کشیدن بازی کند اما اتفاقات بازی لسترسیتی در این دیدار تکرار نشد تا یونایتد این دیدار را با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

پیش از این دیدار لیورپول و اورتون در دربی مرسی‌ساید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تسای یک بر یک به پایان رسید.

تابلوی نتایج

چلسی 3- آستون ویلا صفر

هال‌سیتی 2 – منچستر‌سیتی 4

منچستر‌یونایتد 2 – وستهام یک

کریستال‌پالاس 2 – لسترسیتی صفر

ساوت‌همپتون 2 – کوئینزپارک یک

ساندرلند صفر – سوآنزی صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود چلسی و منچستر‌سیتی در جام اتحادیه
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر