آرسنال و تاتنهام
دیدار آرسنال و تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
هفته‌ ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) با یک دیدار حساس ادامه یافت که در آن دو تیم لندنی آرسنال و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دربی شمال لندن نیز مثل دربی مرسی ساید با تساوی یک بر یک به پایان رسیده باشد.

آرسنالی ها در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند اما نتوانستند از این برتری خود استفاده کنند و موقعیت گل ایجاد کنند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

تاتنهام مهمان در دقیقه‌ 57 به گل رسید. "ناصر چدلی" بلژیکی موفق شد با یک ضربه زیبا تیمش را پیش اندازد. پس از این گل تاتنهامی‌ها به بازی دفاعی روی آوردند تا این که "آلکس چمبرلین" در دقیقه‌ 74 موفق شد سانتر "کاسورلا" را به گل تساوی این دیدار تبدیل کند تا این بازی حساس با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) با یک دیدار ادامه می‌یابد که در آن وست برومویچ در خانه از تیم برنلی پذیرایی خواهد کرد و فردا شب نیز در آخرین دیدار هفته‌ استوک سیتی میزبان تیم قعرنشین نیوکاسل است.

در جدول رده‌بندی چلسی با 16 امتیاز صدرنشین است. ساوتهمپتون با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچسترسیتی با یازده امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود چلسی و منچستر‌سیتی در جام اتحادیه
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر