پیروزی بایرن‌مونیخ
بایرن‌مونیخ موفق شد کلن را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا همچنان در صدر جدول لیگ آلمان قرار داشته باشد.
هفته ششم لیگ آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها بایرن‌مونیخ در خانه کلن به برتری 2 بر صفر رسید. "ماریو گوتسه" و مدافع کلن برای شاگردان "گواردیولا" گلزنی کردند.

شالکه و دورتموند نیز در حساس‌ترین دیدار هفته در دربی وست‌فالن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک شالکه به پایان رسید تا بوروسیا دورتموند در ادامه نتایج ضعیف خود در این دیدار شکست بخورد.

بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال می‌شد اما در ادامه شالکه با افزایش فشار روی دورازه دورتموند خیلی زود به گل رسید و با ادامه این روند به گل دوم هم دست یافت. در اواسط نیمه اول دورتموند توسط "اوبامیانگ" یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول دو تیم موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند.

نیمه دوم با برتری دورتموند آغاز شد و روی شوت "ایموبیله" این تیم در آستانه زدن گل مساوی قرار گرفت. دقایقی بعد شوت "بواتنگ" نفس‌گیر از کنار دروازه "وایدنفلر" به بیرون رفت. در ادامه دورتموند تیم برتر میدان بود و چند بار فرصت های جدی روی دروازه شالکه خلق کرد اما در گشودن مجدد دروازه "فرمن" ناکام ماندند.

بهترین فرصت شالکه برای رسیدن به گل سوم در وقت‌های تلف شده توسط "هونتلار" از دست رفت. با این نتیجه شالکه 8 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و دورتموند با 7 امتیاز در رده نهم ایستاد.

تابلوی نتایج

کلن صفر- بایرن مونیخ 2

شالکه 2 – دورتموند یک

فرایبورگ صفر – لورکوزن صفر

پادربورن یک – گلادباخ 2

اشتوتگارت یک – هانوفر صفر

ولفسبورگ 2 - وردربرمن یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی لورکوزن و توقف دورتموند
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر