پیروزی رم
تیم‌های رم و یوونتوس بازی‌هایشان را در هفته پنجم رقابت‌های سری A با پیروزی پشت سر گذاشتند.
هفته‌ پنجم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار حساس آغاز شد که در آن دو تیم مدعی رم و یوونتوس برابر حریفان خود به برتری رسیدند. این دو تیم این فصل در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیدند. رم که در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده موفق شد در خانه تیم هلاس ورونا را با دو گل شکست دهد.

در این دیدار برای رم ، "آلساندرو فلورنزی" در دقیقه‌ 75 گل نخست را به ثمر برساند و در دقیقه‌ 86 نیز "ماتیا دسترو" با یک ضربه بسیار زیبا از میانه های زمین موفق شد یک سوپر گل به ثمر برساند تا رم این دیدار را با برتری دو بر صفر برابر هلاس به پایان برساند.

یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی نیز که در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده، موفق شد با سه گل آتالانتا را از پیش‌رو بردارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به رم به صدر جدول سری A صعود کند. برای بیانکونری در این دیدار "کارلوس توس" آرژانتینی بار دیگر درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند. این بازیکن که در فهرست جدید تیم ملی آرژانتین نیز حضور دارد در هفته‌های گذشته نیز توانسته بود گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر برساند.

"آلوارو موراتا"، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در دقیقه‌ 88 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری سه بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

هفته‌ پنجم رقابت‌های لیگ ایتالیا امروز و امشب با برگزاری شش دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی‌ها اینتر در خانه پذیرای کالیاری است و میلان به دیدار چزه نا خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا، یوونتوس و رم با پانزده  امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند و اودینزه با یک بازی کمتر و 9 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست لاتزیو در سری A
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر