جرارد
استیون جرارد به شایعه خداحافظی خود که در رسانه‌های انگلیسی منعکس شده است واکنش نشان داد و آن را احمقانه توصیف کرد.
لیورپول در فصل جدید لیگ برتر نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند. این تیم تا پایان هفته ششم لیگ برتر با 7 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. لک‌لک‌ها روز گذشته (شنبه) در هفته ششم این رقابت‌ها در دربی مرسی‌ساید به مصاف اورتون رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

"استیون جرارد"، کاپیتان لیورپول که تک گل تیمش را در بازی برابر اورتون به ثمر رساند، پس از پایان مسابقه در واکنش به شایعه خداحافظی خود از فوتبال گفت: رسانه‌ها بعضی مواقع که بیکار هستند مطالب پوچ و بی‌ارزشی درباره من منتشر می کنند که اصلا واقعیت ندارد. اصلا دوست ندارم درباره این حرف های پوچ و بی‌ارزش صحبت کنم. تنها می گویم که خبر خداحافظی من از فوتبال بی‌پایه و اساس است و من قصد این کار را ندارم و می‌خواهم با قدرت در خدمت تیمم باشم. نمی‌توانم مانع برداشت و فهم مردم از فوتبال شوم. وقتی می‌شنوم که مردم می گویند من 34 ساله هستم و فوتبالم تمام شده است و دیگر نمی توانم بدوم خیلی ناراحت می‌شوم. تا زمانی که بتوانم فوتبال حرفه‌ای را در بالاترین سطح ادامه دهیم، دست از تلاش نمی کشم و با قدرت در خدمت لیورپول خواهم بود.

کاپیتان لیورپول ادامه داد: هنوز می‌توانم با بهترین بازیکن‌های جهان رقابت‌ کنم. خیلی لذت می‌برم که در 34 سالگی نشان می‌دهم که می توانم خیلی خوب بدوم، گلزنی کنم و در خدمت تیم باشم. هنوز از شرایط بسیار خوبی بهره‌مند هستم و می توانم خیلی خوب با بهترین‌های جهان رقابت‌ کنم. تا زمانی هم که این حس را داشته باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم.

استیون جرارد در برزیل جام جهانی بسیار ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت ولی اکنون شرایط بد خود را پشت سر گذاشته است و توانسته به دوران اوج خود بازگردد. او در بازی روز گذشته تیمش برابر اورتون بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و مورد توجه منتقدان فوتبال انگلیس قرار گرفت.

جرارد در پایان درباره ارزیابی خود از نتایج این فصل تیمش گفت: فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتایج خیلی بدی کسب کردیم. باید با تمام قدرت و تمام توان خود راه خودمان را ادامه دهیم. البته در چند بازی گذشته شانس با ما یار نبوده و این باعث کسب نتایج ضعیفی برای ما شده است. امیدوارم شانس در بازی های آینده با ما همراه باشد و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه فصل کسب و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. باید قدرتمان را حفظ کنیم. همه ما دوست داشتیم که برابر اورتون 3 امتیاز را کسب کنیم ولی یک امتیاز هم در این دربی چیز بدی نیست. برابر اورتون خیلی به برد نزدیک بودیم ولی در دقایق پایانی همه چیز برای ما خراب شد و نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم.

لیورپول که در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک لودوگراتس را شکست دهد در دومین دیدار خود باید در خانه بازل سوئیس به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
قضاوت داوران ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر