بارسلونا و پاری‌سن ژرمن
بارسلونا در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در پاریس مهمان پاری‌سن ژرمن است. منچستر‌سیتی نیز در خانه از رم پذیرایی خواهد کرد.
دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری 8 دیدار در سراسر قاره اروپا ادامه می‌یابد.

*گروه E زسکا- بایرن‌مونیخ/ منچستر‌سیتی- رم

در اولین دیدار بایرن مونیخ باید در روسیه به دیدار زسکا مسکو برود. بایرن که در بازی اول خود موفق شد منچسترسیتی را با گل دقایق پایانی "ژروم بوآتنگ" شکست دهد، باید در دومین دیدار برابر زسکا مسکویی قرار گیرد که در بازی نخست خود با نتیجه 5 بر یک برابر رم شکست خورد. بایرن مونیخ پس از شروعی متزلزل در بوندسلیگا توانست صدر جدول را بار دیگر به دست آورد. آن‌ها شنبه در هفته ششم بوندسلیگا موفق شدند با دو گل کلن را شکست دهند تا نشان دهند شرایط خوبی دارند. این دیدار به دلیل سرمای روسیه ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

در دومین دیدار این گروه منچسترسیتی باید در ورزشگاه اتحاد از تیم رم ایتالیا پذیرایی کند؛ دیداری که یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ قهرمانان اروپاست. منچسترسیتی که معمولا در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی نمی‌گیرد، در اولین دیدار خود شکست تلخی برابر بایرن متحمل شد و حالا برای جبران این نتیجه تیم آماده رم را در پیش دارد که تمام 5 دیدار خود را در سری A ایتالیا با پیروزی پشت سر گذاشته است. رمی‌ها در بازی‌ نخست خود برابر زسکا نیز با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسیدند.

*گروه F پاری‌سن ژرمن - بارسلونا/ آپوئل - آژاکس

بارسلونا در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه پارک دوپرنس برابر پاری سن ژرمن به میدان برود. بارسلونا در بازی نخست خود در نیوکمپ موفق شد آپوئل را با یک گل شکست دهد و حالا برابر پاری سن ژرمنی قرار می‌گیرد که شرایط خوبی ندارد. شاگردان "لورن بلان" در لیگ فرانسه مانند فصل گذشته عمل نمی‌کنند و در رده سوم قرار گرفته است. در طرف دیگر بارسلونا در فصل جدید شروع خوبی در لیگا داشته و همراه والنسیا در صدر قرار گرفته است. بارسلونا در 6 دیدار خود در فصل جدید هنوز گل نخورده است و دروازه‌بان این تیم توانسته در تمام بازی‌ها کلین شیت کند. در ترکیب بارسلونا "لیونل مسی" شنبه شب موفق شد با دو گل برابر گرانادا تعداد گل‌هایش را به عدد 400 برساند. او حالا 5 گل فاصله دارد تا رکورد "رائول گونزالس" را در لیگ قهرمانان اروپا بشکند و به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ این لیگ تبدیل شود.

در دیگر دیدار این گروه آپوئل در قبرس میزبان آژاکس هلند است. هر دو تیم می‌دانند که با وجود حضور بارسلونا و پاری سن ژرمن شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد ندارند و تلاش می‌کنند با قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا صعود کنند. به همین خاطر دیدار این دو تیم می‌تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

*گروه G اسپورتینگ - چلسی/ شالکه - ماریبور

در گروه G چلسی باید در پرتغال به دیدار اسپورتینگ برود. چلسی که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، در بازی نخست خود بدون "دیگو کاستای" گلزن برابر شالکه به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شاگردان "مورینیو" برای کسب سه امتیاز این دیدار باید در دیداری سخت برابر اسپورتینگ به میدان بروند که اوایل هفته برابر پورتو به تساوی یک بر یک رسید. چلسی نیز موفق شد با 3 گل آستون ویلا را شکست دهد تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. دیگو کاستا اسپانیایی که در این فصل توانسته بار اصلی گلزنی تیمش را به دوش بکشد احتمالا در این دیدار جایش را به "لویک رمی" خواهد داد.

در دیگر دیدار شالکه در آلمان پذیرای تیم ماریبور اسلونی است. هر دو دیدار این گروه در شب نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به این ترتیب هر 4 تیم از شانس مساوی برای صعود برخوردار هستند. شالکه پس از شروعی ضعیف در این فصل توانست بار دیگر قدرتش را بدست آورد. آبی‌پوشان آلمانی موفق شدند شنبه در دیداری حساس با نتیجه 2 بر یک دورتموند را شکست دهند.

گروه H باته بوریسوف - بیلبائو/ شاختار - پورتو

در گروه آخر لیگ قهرمانان اروپا باته بوریسف که در شب نخست برابر پورتو با شش گل شکست خورد میزبان اتلتیک بیلبائو اسپانیاست. بازیکنان باته در این دیدار می‌خواهند با کسب نتیجه مثبت، شکست تحقیرآمیز شب نخست را به دست فراموشی بسپارند. آن‌ها در این دیدار برابر تیم بیلبائویی به میدان خواهند رفت که نتایج خوبی در هفته‌های گذشته کسب نکرده است.

شاختار و پورتو در دیگر دیدار این گروه باید در اوکراین به مصاف هم بروند. شاختار که در بازی نخست برابر بیلبائو به تساوی بدون گل رسید می‌تواند با کسب پیروزی در این دیدار جایگاه خود در رده دوم تثبیت کند. در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره مسئله امنیت این دیدار منتشر شده است. پلیس اوکراین تضمین کرده هیچ گونه اتفاقی در اطراف ورزشگاه برای هواداران پرتغالی که به ورزشگاه می‌آیند وجود نخواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی بارسلونا با هت تریک نیمار
عكس جدید از فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار
همسر و دختران وحید شمسایی + عکس
عکس تکان دهنده مدافع استقلال
عیادت علی دایی از مظلومی + عکس