آتلتیکومادرید
نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در حالی باید در خانه برابر یوونتوس به میدان برود که همشهری خود در بلغارستان دیدار آسانی برابر لودوگراتس دارد.
دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌ شب با برگزاری 8 دیدار ادامه خواهد یافت.

گروه A

آتلتیکومادرید – یوونتوس/ مالمو – المپیاکوس

یکی از جذاب ترین دیدار‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار خواهد شد. جایی که آتلتیکومادرید در خانه از تیم مدعی یوونتوس پذیرایی خواهد کرد. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در دیدار نخست خود کم فروغ ظاهر شد و با نتیجه 3 بر 2 برابر المپیاکوس در یونان شکست خورد. حالا تیم "دیگو سیمئونه" به چیزی جز پیروزی در بازی با یوونتوس فکر نخواهد کرد. بیانکونری نیز این فصل با "آلگری" بسیار قدرتمند ظاهر شده است و تمام 5 دیدار خود را در لیگ ایتالیا با پیروزی پشت سر گذاشته است. باید دید آیا شاگردان سیمئونه می توانند ترمز یووه را بکشند یا خیر.

در دیگر دیدار این گروه مالمو در سوئد پذیرای المپیاکوس 3 امتیازی است. مالمو که در تورین با دو گل شکست خورده بود در تلاش است تا بتواند از این بازی خانگی امتیاز بگیرد. المپیاکوس نیز امیدوار است با برتری در این دیدار شگفتی‌سازی کند و به صدر جدول گروه برسد.

گروه B

لودوگراتس- رئال مادرید/ بازل – لیورپول

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به بلغارستان سفر می‌کند تا روبروی تیم لودوگراتس قرار گیرد. رئالی ها در بازی اول خود کوبنده ظاهر شدند و توانستند بازل سوئیس را در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه 5 بر یک شکست دهند. "کریستیانو رونالدو" با یک هت تریک در این دیدار می‌تواند به برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود و رکورد "رائول" را بشکند. "کاسیاس" نیز که در هفته‌های گذشته از سوی هواداران خودی "هو" شده است در این دیدار درون دروازه رئال به میدان خواهد رفت. لودوگراتس در اولین دیدار خود در آنفیلد در حالی که تا دقیقه 90 برابر لیورپول به تساوی رسیده بود، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

لیورپول نیز پس از کسب 3 امتیاز در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان، در سوئیس به دیدار بازل خواهد رفت. شاگردان "برندان راجرز" در این فصل سایه ای از تیم آماده فصل قبل خود بودند و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند. آنها اوایل هفته در دربی مرسی ساید برابر اورتون به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لیورپولی‌ها با پیروزی در این دیدار می توانند خیالشان را برای صعود از این گروه تا حد زیادی آسوده و خود را آماده بازی رئال مادرید در آنفیلد کنند.

گروه C

زنیت – موناکو/ بایر لورکوزن – بنفیکا

شاید یکی از آسان ترین گروه های این فصل لیگ قهرمانان گروه C باشد. زنیت پس از کسب 3 امتیاز دیدار خارج از خانه خود برابر بنفیکا باید در خانه از موناکو پذیرایی کند. این دیدار به دلیل سرمای هوا در روسیه ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد. موناکو بدون ستاره های فصل قبل خود از جمله "رادامل فالکائو" و "خامس رودریگس"، دیدار سختی برابر زنیت خواهد داشت.

بایر لورکوزن که در بوندسلیگا برابر فرایبورگ به تساوی بدون گل رسید، باید در آلمان از بنفیکا پذیرایی کند. این بازی جدال دو تیم شکست خورده در بازی نخست است و به همین خاطر هر دو تیم انگیزه زیادی دارند با کسب پیروزی بتواند شکست در بازی قبلی خود را جبران کنند.

گروه D

آرسنال – گالاتاسرای/ اندرلخت – دورتموند

آرسنال در دومین دیدار خود در حالی برابر گالاتاسرای به میدان می‌رود که لشگری از مصدوم دارد. "دیابی"، "ژورو"، "آرتتا"، "رمزی"، "ویلشر" و "دبوشی" بازیکنان مصدوم آرسنال هستند که در این دیدار غایب خواهند بود. آرسنال که فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفته بود، موفق شد با برتری برابر بشیکتاش راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شود و حالا شاگردان "ونگر" با یک تیم ترکیه ای دیگر بازی خواهد کرد. گالاتاسرای با "چزاره پراندلی" در این فصل دچار تغییرات زیادی شده است. این تیم در بازی اول خود در ترکیه ضعیف ظاهر شد و برابر اندرلخت به تساوی یک بر یک رسید.

در دیگر دیدار این گروه اندرلخت در بلژیک باید از بوروسیا دورتموند پذیرایی کند. دورتموند این فصل در بوندسلیگا ضعیف ظاهر شده و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. البته شاگردان "کلوپ" در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان موفق شدند با دو گل آرسنال را شکست دهند و حالا باید در بلژیک مهمان تیم اندرلخت باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تقابل بارسلونا و پاری‌سن ژرمن در پاریس
رابطه عاشقانه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون + تصاویر
ژست جالب قائمی در کنار بانوان تکواندوکار + عکس
اشک‌های سپیده توکلی + عکس
هشدار بکام به همسرش!