گوآردیولا
سرمربی بایرن‌مونیخ از علاقه خود برای مربیگری شیاطین سرخ خبر داد. او می‌گوید دوست دارد روزی خود را سرمربی این تیم انگلیسی ببیند.
منچستریونایتد از باشگاه‌هایی بود که علاقه زیادی برای جذب "پپ گوآردیولا"، سرمربی کنونی بایرن مونیخ داشت. "سرآلکس فرگوسن" دوست داشت که بعد از خداحافظی از مستطیل سبز گوآردیولا را به عنوان جایگزین خود انتخاب کند اما در آن هنگام گوآردیولا حاضر نشد هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گیرد و بایرن‌مونیخ را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد.

منچستریونایتد بعد از خداحافظی فرگوسن تصمیم گرفت "دیوید مویس" را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند و فصل کابوس‌واری را هم با این مربی اسکاتلندی پشت سر گذاشت. گوآردیولا از علاقه خود به مربیگری در منچستریونایتد گفت: فضای اولدترافورد را بسیار دوست دارم. روزی در این فضا مربیگری خواهم کرد اما آن روز هنوز مشخص نیست. امیدوارم که این روز فرا رسد.

گوآردیولا درباره این سوال که آیا با فرگوسن درباره مربیگری در شیاطین سرخ صحبت کرده است، این گونه پاسخ داد: یک بار با هم دیدار کردیم. فرگوسن به سرعت چیزهایی را به من گفت اما من لهجه او را نمی‌دانستم. نمی‌دانم که آیا پیشنهاد مربیگری در منچستریونایتد را داد یا نه.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عکس: پپ گواردیولا و همسرش
درخواست ازدواج ستاره مشهور فوتبال از تنیسور معروف
تیپ عجیب امیر تتلو در تمرین پرسپولیس + تصاویر
اتومبیل آقای کوتوله والیبال + عکس
سنگ تمام قرمزها برای دختر ضد آبی! + عكس