پیروزی بایرن‌مونیخ
بایرن‌مونیخ موفق شد با 6 گل وردربرمن را شکست دهد و بورورسیادورتموند در ادامه فصل ضعیف خود برابر کلن شکست خورد.
بایرن مونیخ در هفته هشتم بوندسلیگا موفق شد در یک بازی یک طرفه با 6 گل وردربرمن را شکست دهد تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

بایرن مونیخ در این بازی با ارائه یک بازی برتر در هر دو نیمه توانست مقابل برمن به برتری قاطع دست یابد. یکی از نکات خوب برای بایرنی ها در این بازی بازگشت "فرانک ریبری" به میادین بود. گلزنی "ژابی آلونسو" نیز یکی دیگر از نکات ویژه این دیدار بود که با برتری باواریاییها به پایان رسید.

برای بایرن‌مونیخ در این دیدار "فیلیپ لام" (دوبار)، "ماریو گوتسه" (دوبار)، "ژابی آلونسو" و "توماس مولر" گلزنی کردند. دورتموند در حالی به مصاف کلن می رفت که انگیزه زیادی برای پیروزی برابر کلن و قطع نتایج ضعیف خود در بوندسلیگا داشت ولی در این امر موفق نبود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

"ایلیکای گوندوان" پس از حدود 15 ماه دوباره در ترکیب این تیم قرار گرفته بود و "مارکو رویس" و "هنریک میختاریان" پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت های طولانی مدت به ترکیب این تیم برگشته بودند. با این وجود دورتموند مجددا شکست خورد. "چیرو ایموبیله" روی پاس "مارکو رویس" موفق شد تک گل زرد‌های فوتبال آلمان را به ثمر برساند.

بایرلورکوزن نیز که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در خانه اشتوتگارت به میدان رفت که این دیدار زیبا و پرگل با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

شالکه نیز که شه‌شنبه باید برابر اسپورتینگ لیسبون به میدان برود موفق شد با 2 گل هرتابرلین را شکست دهد تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان ببخشد.

در جدول رده‌بندی باین‌مونیخ با 20 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های گلادباخ و ماینتس در رده های دوم و سوم جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برد پرگل بایرن و شکست دورتموند
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس