پیروزی رئال
رئال‌مادرید موفق شد با برتری 5 بر صفر برابر لوانته با روحیه خوبی برای بازی با بارسلونا آماده شود.
لوانته و رئال مادرید در هفته هشتم لیگا در ورزشگاه سیوتات به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان "آنچلوتی" به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کردند.

"کریستیانو رونالدو" از روی نقطه پنالتی چهاردهمین گل فصل خود را نیز به ثمر رساند. در این صحنه بازیکن لوانته روی "چیچاریتو" خطا کرد و رونالدو این ضربه را به گل تبدیل کرد. رئالی‌ها در نیمه نخست گل دوم را نیز به ثمر رساندند. پاس زیبای "خامس رودریگس" را چیچاریتو با ضربه سری خوب به زیر طاق دروازه فرستاد تا رئال با خیال راحت به رختکن برود.

رئالی‌ها در نیمه دوم نیز تیم برتر بودند. ابتدا "رونالدو" در دقیقه 61، با یک نفوذ از سمت چپ و ضربه غیرقابل مهار، حساب کار را 3-0 کرد.

سپس در دقیقه 66، نوبت خامس رودریگز بود که نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند. ارسال دیدنی "کروس"، با والی تماشایی ستاره کلمبیایی، به گل چهارم تبدیل شد.

در نهایت در دقیقه 82، روی پاس خوب چیچاریتو، "ایسکو" هم با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد تا رئال به پیروزی 5-0 دست پیدا کند. با این پیروزی رئال 18 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد.

رئال‌مادرید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر لیورپول در آنفیلد به میدان برود و سپس شنبه 3 آبان در خانه از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی پر گل رئال در لالیگا
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس