توقف یوونتوس
با پیروزی رم و توقف یوونتوس هفته‌ هفتم سری A ایتالیا آغاز شد.
هفته‌ هفتم رقابت‌های سری A شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در اولین بازی رم در خانه برابر کیه‌وو به میدان رفت و موفق شد با سه گل به برتری برسد تا اختلافش را با یوونتوس در صدر جدول کم کند.

برای شاگردان "گارسیا" در این دیدار "ماتیا دسترو" در دقیقه‌ چهار، "آدام لیاییچ" در دقیقه‌ 25 و "فرانچسکو توتی" در دقیقه‌ 33 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

جالوروسی که چهارشنبه باید در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن‌ مونیخ به میدان برود، با پیروزی در این دیدار و با توجه به توقف یوونتوس توانست به یک امتیازی صدرنشین برسد.

در دیگر دیدار یوونتوس در خانه ساسولو به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بیانکونری دو امتیاز حساس را از دست بدهد. یوونتوس در 6 بازی قبلی خود در لیگ ایتالیا توانسته بود به پیروزی برسد و بالاخره در این دیدار امتیاز از دست داد.

در این دیدار "سیمئونه زازا" ابتدا ساسولو را پیش انداخت، اما این برتری طولی نکشید و "پوگبا" فرانسوی موفق شد به زیبایی گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی در نهایت با همین نتیجه‌ به پایان برسد و یوونتوس پس از پیروزی هفته‌ گذشته برابر رم دو امتیاز حساس در این هفته‌ را از دست بدهد.

رقابت‌های هفته‌ هفتم سری A ایتالیا امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی اینتر در خانه پذیرای ناپولی است. میلان نیز باید در خانه هلاس ورونا به میدان برود.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 19 امتیاز از هفت بازی در صدر قرار دارد و تیم‌های رم و سامپدوریا به ترتیب با 18 و 14 امتیاز دوم و سوم هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
یوونتوس فاتح فینال ایتالیا شد
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس