پیروزی لیورپول
لیورپول موفق شد در ثانیه‌های پایانی 3 امتیاز بازی با کوئینز پارک را بدست آورد.
هفته هشتم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن لیورپول موفق شد با نتیجه 3 بر 2 کوئینزپارک رنجرز را شکست دهد. میزبان بازی را بهتر شروع کرد و دو بار دیرک دروازه لیورپول را در نیمه نخست به لرزه درآورد ولی رفته رفته لیورپول سوار بر بازی شد. در نیمه دوم نیز پس از اینکه "مینیوله" چند موقعیت خوب را از بازیکنان کیو پی آر مهار کرد، لیورپول در دقیقه 64 صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی شد، اما در حالی که ضربه "لالانا" در شرایط تک به تک برگشت داده شده بود، "بالوتلی" توپ را در مقابل دروازه خالی به آسمان کوبید! اما دقایقی بعد کاری که بالوتلی نتوانست انجام دهد را "ریچارد دان" انجام داد و توپ را وارد دروازه خودی کرد.

پس از این گل میزبان بازی را به تساوی کشاند. "وارگاس" در دقیقه 87 موفق شد دروازه لیورپول را باز کند تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود ولی در نهایت طی 5 دقیقه 3 گل بین دو تیم رد و بدل شد.

این پایان کار نبود. لیورپول دو دقیقه بعد توسط "کوتینیو" به گل رسید. "استرلینگ" به سرعت توپ را به زمین میهمان رساند. پاس او به "جرارد" و پاس جرارد به کوتینیو این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه دقیق او از چپ به گوشه راست دروازه رنجرز رفت. یک دقیقه بعد، "وارگاس" با یک ضربه سر زیبا از روی یک ضربه کرنر، کار را به تساوی 2-2 کشاند اما در واپسین ثانیه های بازی، یک گل به خودی دیگر به کمک لیورپول آمد.

در حالی که بازی با تساوی 2 بر 2 رو به اتمام بود یک گل به خودی باعث شد لیورپول برنده از زمین خارج شود و 3 بر 2 حریفش را شکست دهد. لیورپول چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید به میدان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی چلسی و سیتی در لیگ برتر انگلیس
تجلیل از علی دایی و همسرش به خاطر كار خیر + تصاویر
ستاره والیبال ایران در كنار مادرش + عكس
اتومبیل 24 میلیون تومانی بکام + عکس
سرمربی آلمان در کنار مادر و همسرش + عکس