تساوی اینتر و ناپولی
دیدار اینتر و ناپولی در هفته‌ هفتم سری A برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
هفته‌ هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا میزبان ناپولی بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

اینتر که فصل جدید فوتبال ایتالیا را خوب شروع کرده بود، چند هفته‌ ای است که نتوانسته نتایج خوب خودش را ادامه دهد و این بار نیز در شرایطی برابر ناپولی به تساوی دو بر دو رسید که تا ثانیه‌های پایانی شکست خورده بود.

بازی جذاب دو تیم در نیمه نخست برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر چند اینتر تیم برتر میدان بود و چند موقعیت گلزنی روی دروازه ناپولی ایجاد کرد. در نیمه دوم اشتباه "نمانیا ویدیچ"، مدافع صربستانی اینتر باعث شد تا ناپولی به گل برسد.

"خوزه کایخون" اسپانیایی از اشتباه ویدیچ نهایت استفاده را برد و دروازه اینتر را باز کرد. پس از این گل بازیکنان میزبان که نمی خواستند شکست بخورند سراپا حمله شدند تا این که در دقیقه‌ 82 با ضربه "فردی گوآرین"، ها‌فبک کلمبیایی خود بازی را به تساوی کشاندند. در حالی که بازی با این نتیجه‌ رو به اتمام بود، "کایخون" مجدد موفق شد ناپولی را پیش بیاندازد تا مهمان در آستانه کسب سه امتیا‌ز قرار بگیرد، ولی این پایان کار نبود و این بار "هرنانس" گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

هفته‌ هفتم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) با یک دیدار به پایان می‌رسد که جنوا در آن میزبان امپولی است.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا یوونتوس با 19 امتیاز صدرنشین است، رم با 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سامپدوریا با 15 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف یوونتوس در سری A ایتالیا
تجلیل از علی دایی و همسرش به خاطر كار خیر + تصاویر
ستاره والیبال ایران در كنار مادرش + عكس
اتومبیل 24 میلیون تومانی بکام + عکس
سرمربی آلمان در کنار مادر و همسرش + عکس