رم و بایرن‌مونیخ
رم و بایرن‌مونیخ در حساس‌ترین دیدار سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت.
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه با برگزاری 8 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها رم در ایتالیا به دیدار بایرن‌مونیخ خواهد رفت.

* گروه E

رم- بایرن‌مونیخ

زسکا- منچستر‌سیتی

رم که در این فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است باید در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه از بایرن پذیرایی کند. دیداری بسیار سخت و حساس که می‌تواند در سرنوشت این دو تیم برای صعود تعیین کننده باشد. رم در دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان صاحب یک برد و یک تساوی شده است و با 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. آنها ابتدای هفته موفق شدند کیه‌وو را با 3 گل شکست دهند تا فاصله شان را با یوونتوس کم کنند. رم با هدایت "رودی گارسیا" این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است و قطعا بایرنی ها بازی آسانی نخواهند داشت.

در ترکیب رم "فرانچسکو توتی" همچنان می درخشد. این بازیکن در بازی تیمش و منچستر‌سیتی گلزنی کرد تا رکورد مسن‌ترین گلزن تاریخ این لیگ با 38 سال و 3 روز در اختیارش باشد. از طرف دیگر بایرن‌مونیخ پس از دو پیروزی برابر منچستر‌سیتی و زسکا آماده است تا با پیروزی در این دیدار گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بردارند. شاگردان "پپ گوآردیولا" در بوندسلیگا هم شرایط خوبی دارند و در صدر جدول قرار گرفتند. آنها ابتدای هفته با 6 گل وردربرمن را در هم کوبیدند تا با روحیه به مصاف رم بروند.

منچستر‌سیتی که از دو دیدار قبلی خودش در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز اندوخته است برای زنده کردن شانسش برای صعود از این گروه چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد. شاگردان "پیگرینی" در لیگ برتر هم فصل را ضعیف شروع کردند ولی رفته رفته به شرایط خوبی رسیدند و اکنون در رده دوم لیگ برتر قرار دارند. فیروزه‌ای‌پوشان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک تاتنهام را شکست دادند تا با روحیه خوبی خودشان را برای بازی با زسکا آماده کنند. این دیدار قرار است به دلیل آشوب هواداران زسکا در بازی‌های گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

فصل گذشته دیدار منچستر‌سیتی و زسکا در روسیه با جنجال زیادی همراه شد و هوادارن تیم روسیه‌ای به "یحیی توره" هافبک ساحل عاجی سیتی توهین نژادی کردند که با واکنش شدید این بازیکن و یوفا مواجه شد. توره حتی مدعی شد تیم‌ها باید جام جهانی روسیه را تحریم کنند.

* گروه F

بارسلونا - آژاکس

آپوئل - پاری‌سن ژرمن

بارسلونا برای جبران شکست از پاری سن ژرمن باید در سومین دیدار در خانه به دیدار آژاکس برود. آبی اناری‌ها که شنبه در ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید به میدان خواهند رفت تاکنون در لیگ قهرمانان ضعیف ظاهر شدند. در بازی اول آپوئل را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و در بازی دوم برابر پاری‌سن‌ژرمن شکست خوردند. البته پیروزی در این دیدار می‌تواند روحیه این تیم را برای بازی‌های آینده خصوصا ال‌کلاسیکو بالا ببرد. از طرف دیگر آژاکس در هر دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان به تساوی یک بر یک رسیده است و حالا در سومین دیدار باید به مصاف بارسلونا برود.

آپوئل و پاری‌سن ژرمن در دیگر دیدار این گروه برابر هم به میدان می‌روند. نماینده کشور قبرس در بازی های این فصل عمکلرد نسبتا خوبی داشته است. پس از شکست یک بر صفر در نوکمپ، آپوئل در دومین دیدار به مصاف آژاکس رفت و به تساوی یک بر یک رسید. این تیم حالا در خانه پذیرای تیم "لورن بلان" خواهد بود. پاری سن ژرمن به احتمال زیاد در این دیدار "زلاتان ابراهیموویچ" را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

* گروه G

چلسی- ماریبور

شالکه- اسپورتینگ

چلسی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیمی ناشناخته از کشور اسلونی خواهد رفت. شاگردان "ژوزه مورینیو" در این فصل در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند و با 22 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. آنها در بازی قبلی خود نیز موفق شدند اسپورتینگ را شکست دهند و حالا برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول باید از سد ماریبور بگذرند. مورینیو پس از دیدار چلسی و کریستا‌ل‌پالاس که با برتری آبی‌پوشان لندن به پایان رسید عنوان کرد "دیگو کاستا"، "آندره شورله" و "رامیرس" به بازی با ماریبور نمی‌رسند تا چلسی مجبور به تغییر در چند پست خود شود. به احتمال زیاد در این دیدار "پتر چک" برای چلسی به میدان خواهد رفت.

شالکه در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها باید در خانه پذیرای تیم اسپورتینگ باشند. شالکه پس از شروع ضعیف در این فصل "ینس کلر" را از کار برکنار و "روبرتو دی متئو" را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این مربی ایتالیایی در چلسی موفق بود و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و حالا می خواهد شالکه آلمان را به موفقیت برساند. اسپورتینگ نیز پس از کسب یک امتیاز از دو دیدار اول خود به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد.

گروه H

باته‌بوریسف – شاختار

پورتو – بیلبائو

باته بوریسف فصل جدید لیگ قهرمانان را ضعیف شروع کرد و در اولین دیدار برابر پورتو با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد. این تیم در دومین دیدار خود موفق شد شکست روز اول را جبران کند و با نتیجه 2 بر یک بیلبائوی اسپانیا را شکست داد. باته حالا در سومین دیدار باید در خانه پذیرای شاختار باشد. باته برای حفظ رده دوم باید این تیم اوکراینی را شکست دهد تا بتواند شرایط را برای صعود به مرحله بعد هموار کند. در صورتی که باته بتواند از گروه خود به مرحله بعد صعود کند، برای اولین بار توانسته به این اتفاق برسد.

پورتو پرتغال در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر بیلبائو به میدان برود. تیم پرتغالی در حال حاضر با 4 امتیاز از دو دیدار خود در صدر جدول قرار گرفته است و برای حفظ صدرنشینی باید تیم اسپانیایی را که این فصل عملکرد ضعیفی داشته است شکست دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی شگفتی ساز بوندسلیگا در هفته‌ هشتم
چهره های سرشناس در افتتاح فروشگاه علی دایی + تصاویر
دختر علی دایی در افتتاح فروشگاه دایی + عکس
ستاره والیبال ایران در كنار مادرش + عكس
سرمربی آلمان در کنار مادر و همسرش + عکس