لیگ اروپا
تیم‌های اینتر و سویا در دور گروهی لیگ اروپا برابر حریفان خود متوقف شدند. ناپولی برابر یانگ بویز شکست خورد و تاتنهام توانست برابر حریف یونانی خود صاحب پیروزی ارزشمند شود.
مرحله گروهی لیگ اروپا شب گذشته (پنج‌شنبه) با برگزاری دیدارهایی در سراسر قاره اروپا پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدار‌ها اینتر در خانه برابر سن‌اتین فرانسه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت تا نتایج ضعیف تیم ایتالیایی در هفته‌های گذشته تغییری نکند. اینتری ها که در هفته های اخیر شرایط خوبی ندارند، دیشب هم نتوانستند مقابل حریف فرانسوی شان به پیروزی برسند و با یک تساوی خانگی رضایت دادند. تاتنهام موفق شد در یک بازی یک طرفه رقیب یونانی خود را شکست دهد. تیم لندنی تاتنهام که در هفته گذشته برابر منچسترسیتی با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود در این دیدار از ابتدا سوار بر بازی بود و در نهایت موفق شد حریف یونانی خود را به راحتی در یک بازی یک طرفه 5 بر یک شکست دهد تا گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها بردارد.

گلادباخ در حالی به مصاف آپولون می رفت که در دو بازی اول خود فقط 2 تساوی کسب کرده بود و برای افزایش امیدهایش برای صعود به مرحله بعد به برد در این بازی نیاز مبرم داشت. بازی در هر دو نیمه با برتری کامل گلادباخ همراه بود. در نیمه اول گلادباخ فقط 1 بار توسط "ابراهیم ترائوره" به گل رسید. با شروع نیمه دوم حملات این تیم روی دروازه آپولون بیشتر شد و بازیکنان این تیم 4 بار دیگر موفق به گلزنی شدند تا نتایج خوب تیم‌های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ادامه داشته باشد.

سویا قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها نیز در خانه استاندارد لیژ بلژیک به میدان رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. سویا که این فصل نیز در لیگ اسپانیا بازی ها را خوب شروع نکرده است بدون ستاره های سابق خود از جمله "راکیتیچ" که این فصل در بارسلونا توپ می زند نتوانست برابر استاندارد لیژ به برتری برسد.

ویارئال نیز در خانه و در ورزشگاه ال‌مادریگال میزبان زوریخ سوئیس بود که در نهایت موفق شد تا با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی این گروه سروسامان ببخشد. ویارئال که در لیگای اسپانیا نیز نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است در لیگ اروپا موفق بوده و یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های امسال محسوب می‌شود.در مقابل تیم های مونشن گلادباخ، تاتنهام و بشیکتاش، مقابل حریفان شان به پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

گروه A

مونشن گلادباخ 5-0 آپولون

ویارئال 4-1 زوریخ

گروه B

بروژ 1-1 کپنهاگن

تورینو 2-0 هلسینکی

گروه C

پارتیزان 0-4 بشیکتاش

تاتنهام 5-1 آستراس

گروه D

سلتیک 2-1 آسترا

سالزبورگ 4-2 دیناموزاگرب

گروه E

استوریل 1-2 دینامو مسکو

آیندهوون 1-1 پاناتینایکوس

گروه F

دنیپرو 0-1 قره باغ

اینتر0-0 سن اتین

گروه G

رایکا 1-3 فاینورد

استاندارد لیژ0 -0 سویا

گروه H

کراسنودار 4-2 ولفسبورگ

لیل 0-0 اورتون

گروه I

یانگ بویز 0-2 ناپولی

اسلوان براتیسلاوا 3-0 اسپارتا پراگ

گروه J

استوا بخارست 1-2 ریو آوه

آلبورگ 0-3 دینامو کیف

گروه K

پائوک 1-0 فیورنتینا

دینامو مینسک 0-0 گینگام

گروه L

ترابزون اسپور 0-2 لوکرن


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست لیورپول برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سعید معروف در کنار جومونگ + عکس
هدیه خارق العاده اعراب به زلاتان ابراهیموویچ + عکس
بهداد سلیمی در نقش جهان اصفهان + عکس
بیزنس بعدی علی دایی مشخص شد