صعود والنسیا
والنسیا با برتری برابر الچه موقتا به رده سوم لیگا صعود کرد. بیلبائو نیز موفق شد با یک گل آلمریا را با شکست روبرو کند.
هفته‌ نهم لیگا شب گذشته (شنبه) با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی والنسیا در خانه میزبان الچه بود و در نهایت موفق شد با برتری سه بر یک برابر این تیم 20 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده سوم لیگا قرار گیرد.

برای والنسیا که این فصل نتایج خوبی را در لیگا کسب کرده است، "شکران مصطفی" در دقیقه‌ سه ، "دنیل پاره‌خو" و مدافع حریف گلزنی کردند تا والنسیا با کسب سه امتیا‌ز این دیدار 20 امتیازی شود و همچنان در جمع مدعیان قرار گیرد.

** تابلوی نتایج:

* آلمریا صفر – بیلبائو یک

* والنسیا 3- الچه یک

* کوردوا یک – سوسیداد یک

* ایبار یک – گرانادا یک

شب گذشته (شنبه) همچنین رئال مادرید و بارسلونا، ال کلاسیکوی 261 را برگزار کردند که این دیدار با برتری سه بر یک رئالی‌ها به پایان رسید تا اختلاف بارسلونا با رئال مادرید یک امتیاز کاهش یابد.

هفته‌ نهم لیگای اسپانیا امروز و امشب با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی آتلتیکو مادرید باید در خانه ختافه به میدان برود و سویا تیم چهارم جدول در خانه از ویارئال پذیرایی خواهد کرد. در صورتی که سویا بتواند ویارئال را شکست دهد و سه امتیا‌ز مسابقه را کسب کند، رتبه سوم خود را از والنسیا پس خواهد گرفت.

در جدول رده‌بندی لیگا بارسلونا با شکستی که برابر رئال مادرید متحمل شد 22 امتیازی باقی ماند، ولی همچنان در صدر جدول قرار گرفت. رئال مادرید با 21 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم است و والنسیا با 20 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سویا در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
رئال‌مادرید فاتح ال‌کلاسیکو 261 شد
مراسم افتتاحیه رستوران علی دایی + تصاویر
کت و شلوار جدید فرهاد مجیدی + عکس
علی دایی غده اش را عمل کرد + عکس
ستاره والیبال هدیه بسیار گران قیمت گرفت + عکس