توقف رم
رم با توقف برابر سامپدوریا فرصت رسیدن به صدر جدول سری A را از دست داد.
هفته‌ هشتم سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی رم در خانه سامپدوریا به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان "رودی گارسیا" بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.

رم که هفته‌ گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن‌ مونیخ تحقیر شد و با نتیجه‌ هفت بر یک شکست خورد، در این دیدار نتوانست دروازه سامپدوریا را باز کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پارما نیز که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته و با سه امتیا‌ز قعرنشین سری A محسوب می‌شود در خانه به دیدار ساسولو رفت که این دیدار با برتری سه بر یک ساسولو به پایان رسید. تک گل پارما را در این دیدار "آنتونیو کاسانو" به ثمر رساند.

هفته‌ هشتم سری A ایتالیا امروز و امشب با برگزاری هفت دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان فیورنتینا است. شاگردان "فیلیپو اینزاگی" در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کنند. در دیگر دیدار یوونتوس برای افزایش فاصله خود با رم در خانه به دیدار پالرمو می‌رود. یوونتوس نیز مانند رم در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و با یک گل مغلوب المپیاکوس شد.

در جدول رده‌بندی سری A یوونتوس با یک بازی کمتر و 19 امتیاز در صدر قرار دارد. رم با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و سامپدوریا با 16 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی اینتر و ناپولی در لیگ ایتالیا
مراسم افتتاحیه رستوران علی دایی + تصاویر
کت و شلوار جدید فرهاد مجیدی + عکس
علی دایی غده اش را عمل کرد + عکس
ستاره والیبال هدیه بسیار گران قیمت گرفت + عکس