پیروزی پاری‌سن‌ژرمن
پاری‌سن‌ژرمن با برتری خانگی برابر بوردو به رده دوم جدول لیگ فرانسه صعود کرد.
هفته‌ یازدهم رقابت‌های لیگ فرانسه شب گذشته (شنبه) با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با سه گل بوردو را شکست دهد تا به رده دوم جدول صعود کند.

در این دیدار پر برخورد که دو اخراجی در پی داشت، "فن‌در ویل" از پاری‌سن‌ژرمن و "آندره پوکو" از بوردو از زمین مسابقه اخراج شدند. در نهایت این تیم پاریسی بود که موفق شد با سه گل حریف خودش را شکست دهد.

"لوکاس مورا"، ها‌فبک برزیلی و با ارزش پاری‌سن‌ژرمن دو بار در دقایق 45 و 50 از روی نقطه پنالتی موفق شد برای تیمش گلزنی کند. دیگر گل پاریسی‌ها را نیز "اسکوئل لاوتزی" آرژانتینی به ثمر رساند.

پاری‌سن‌ژرمن با کسب پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شد تا در رده دوم جدول قرار گیرد.

در دیگر دیدار حساس شب گذشته موناکو به دیدار باستیا رفت و با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی رسید. موناکو که در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد، این فصل در لیگ فرانسه نتایج چندان خوبی را کسب نکرده است و در حال حاضر با یک بازی بیشتر در رده ششم قرار دارد. برای موناکو در بازی برابر باستیا، "والری گرمایر"، "جفری کندوبیا" و "یانیک کاراسکو" گلزنی کردند.

هفته‌ یازدهم لیگ فرانسه امروز و امشب (یکشنبه)‌ با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی مارسی صدرنشین بلامنازع این رقابت‌ها در خانه لیون به میدان خواهد رفت.

مارسی در صورتی که بتواند سه امتیا‌ز این دیدار را به دست بیاورد، 28 امتیازی خواهد شد و اختلافش را با تیم دوم به هفت امتیاز افزایش خواهد داد. در دیگر دیدار مهم سن اتین میزبان متز خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه مارسی با یک بازی کمتر و 25 امتیاز صدرنشین است. پاری‌سن‌ژرمن با 21 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و نانت با 19 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی مارسی در لیگ فرانسه
مراسم افتتاحیه رستوران علی دایی + تصاویر
کت و شلوار جدید فرهاد مجیدی + عکس
علی دایی غده اش را عمل کرد + عکس
ستاره والیبال هدیه بسیار گران قیمت گرفت + عکس