رئال مادرید
رئال مادرید با پیروزی 4-1 مقابل تیم دسته سومی کرنیا، به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری راه پیدا کرد.
"رافائل واران"، مدافع جوان، با به ثمر رساندن دو گل، ستاره تیمش در این دیدار بود. "خاویر هرناندز" و "مارسلو" دیگر گل های رئال را در این دیدار به ثمر رساندند.

همان طور که انتظار می رفت، بازی با برتری رئال آغاز شد و "واران" در دقیقه 9، گل اول بازی را به ثمر رساند. ضربه کرنر "خامس رودریگز"، با سر مدافع فرانسوی، به گل اول بازی تبدیل شود.
این برتری تنها 10 دقیقه پایدار بود و تیم میزبان توانست به گل تساوی برسد. توپ بلندی که به محوطه جریمه رئال رسیده بود، در نهایت به "مونیوز" رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن "آربلوا"، با یک ضربه محکم، دروازه "کیلور ناواس" را باز کرد.

اما این نتیجه هم تا پایان نیمه اول پا برجا نماند و بار دیگر "واران"، دروازه حریف را گشود. این بار او روی ضربه کرنر "ایسکو"، دروازه "سگوویا" را باز کرد.

تنها 5 دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که "چیچاریتو" حساب کار را 3-1 کرد. اشتباه مدافعان کرنیا، یک موقعیت را نصیب مهاجم مکزیکی کرد و او با یک شوت دقیق، گل سوم رئال را به نام خود کرد.
تلاش کرنیا برای کاهش اختلاف بی فایده بود و در مقابل این رئال بود که "مارسلو" در دقیقه 75، گل چهارم را به ثمر رساند. یک و دوی "ایسکو" و "بنزما" و در نهایت ضربه ستاره اسپانیایی، با واکنش دروازه کرنیا روبرو شد اما توپ برگشتی، با ضربه مارسلو به گل تبدیل شد.

در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همین نتیجه 4-1 به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
سویا با بارسلونا هم امتیاز شد
متفاوت ترین عکس از علی دایی و دخترش
کریس رونالدو و ایرینا شایک در مراسم 2014 لالیگا + تصاویر
کتک کاری مارادونا و نامزدش
عزاداری علی پروین در هیات + تصاویر