شکست یوونتوس
دیدارهای هفته نهم سری آ دیشب با انجام 8 دیدار دنبال شد و در مهمترین دیدار، تیم یوونتوس با شکست 1-0 مقابل جنوا، صدر جدول را از دست داد.
دیدار یوونتوس و جنوا که در ورزشگاه جورجیو فراریس برگزار شد، تا ثانیه های پایانی بدون گل در جریان بود که "لوکا آنتونینی"، دروازه "بوفون" را باز کرد تا یوونتوسی ها یک شکست غیرمنتظره را تجربه کنند. این اولین شکست این فصل بیانکونری در سری A بود.

اما رمی ها خیلی زود توانستند دروازه چزنا را با گل دقیقه 8 "ماتیا دسترو" باز کنند. در ادامه شاگردان "گارسیا" دروازه شان را بسته نگه داشتند تا اینکه "دنیله ده روسی" در دقیقه 81 یک بار دیگر دروازه میزبان را گشود تا پیروزی رم قطعی شود. با این پیروزی رم 22 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس، در صدر جدول قرار گرفت.

میلان هم که میهمان کالیاری بود، به تساوی 1-1 رضایت داد. ابتدا میزبان با گل دقیقه 24 "ویکتور ایبارو" پیش افتاد اما "بونا ونتورا" در دقیقه 34 کار را به تساوی کشید. این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند.

اینتر هم که در چند هفته اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده بود، با پنالتی دقیقه 90 "ایکاردی"، از سد سمپدوریا گذشت و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رسید.

نتایج سایر دیدارها:

آتالانتا 1-1 ناپولی

فیورنتینا 3-0 اودینزه

پالرمو 1-0 کیه وو

تورینو 1-0 پارما


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
آغاز هفته‌ نهم سری A با پیروزی ساسولو
متفاوت ترین عکس از علی دایی و دخترش
کریس رونالدو و ایرینا شایک در مراسم 2014 لالیگا + تصاویر
کتک کاری مارادونا و نامزدش
عزاداری علی پروین در هیات + تصاویر