پیروزی بایرن‌مونیخ
باواریایی‌ها با هت‌تریک هافبک ملی‌پوش خود موفق شدند اینتراخت فرانکفورت را با شکست سنگین روبرو کنند.
هفته یازدهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن‌مونیخ موفق شد در خانه اینتراخت فرانکفورت با 4 گل به پیروزی برسد تا روند پیروزی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

"توماس مولر" مرد نخست این دیدار بود که توانست برای تیمش هت تریک کند. این بازیکن آلمانی در نیمه نخست بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و زمینه ساز پیروزی پرگل تیمش بود. در اواخر مسابقه نیز این "ژردان شقیری" سوئیسی بود که گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری پرگل باواریایی‌ها به پایان برسد.

بدین ترتیب بایرن با این پیروزی 27 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کرد. فرانکفورت نیز با تحمل چهارمین شکست متوالی، 12 امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم شالکه که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در خانه فرایبورگ به میدان رفت و با دو گل شکست خورد تا اوضاع معدنی های فوتبال آلمان نیز مانند همشهری‌شان بوروسیا دورتموند مساعد نباشد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر اسپورتینگ لیسبون شکست سنگینی را در پرتغال متحمل شده بودند.

لورکوزن دیگر تیم آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان در ورزشگاه بای آره‌نا میزبان ماینتس یود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

تابلوی نتایج

اینتراخت فرانکفورت صفر- 4 بایرن‌مونیخ

آوگسبورگ 3-صفر پادربورن

لورکوزن صفر-صفر ماینتس

فرایبورگ 2-صفر شالکه

هافن هایم 3-4 کلن

در آخرین بازی هفته یازدهم بوندسلیگا بوروسیا دورتموند در خانه برای قطع روند ناکامی‌های خود باید برابر تیم آماده این روز‌های فوتبال آلمان یعنی بوروسیا مونشن‌گلادباخ به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برتری بایرن‌مونیخ برابر دورتموند
نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم گالا + تصاویر
حضور علی پروین در نمایشگاه نقاشی عروسش + تصاویر
خواننده معروف در کنار حمید سوریان + عکس