شکست لیورپول
شاگردان ژوزه مورینیو با برتری برابر لیورپول موقعیت خودشان را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کردند.
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن چلسی موفق شد با نتیجه 2 بر یک لیورپول را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهد تا موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند.

قرمز‌پوشان لیورپول در نیمه نخست بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند در دقیقه 9 با ضربه "امره خان" به گل برسند، البته گل با برخورد به "گری کیهیل" وارد دروازه چلسی شد. پس از این گل بازیکنان چلسی جلو کشیدند و این بار خود "گری کیهیل" بود که اشتباه خود را جبران کرد و موفق شد در دقیقه 14 گل تساوی را به ثمر برساند. در این گل تکنولوژی خط دروازه به کمک داور آمد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه نخست بازیکنان چلسی صاحب چند موقعیت شدند که جدی‌ترین آن را "ادن هازارد" در دقیقه 41 از دست داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم چلسی بازی هجومی را به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه 67 به گل برسد. نفوذ "سزار آسپلیکوئتا" و پاس او به دهانه دروازه با واکنش ناقص دروازه‌بان لیورپول همراه شد تا "دیگو کاستا" فرصت‌طلب گل برتری چلسی را به ثمر برساند تا تعداد گل‌هایش را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر به عدد 10 برساند تا در کنار "سرخیو آگوئرو" برترین گلزن لیگ برتر نام بگیرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر چلسی با 29 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ساوتهمپتون و منسچترسیتی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ در دربی
نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم گالا + تصاویر
حضور علی پروین در نمایشگاه نقاشی عروسش + تصاویر
خواننده معروف در کنار حمید سوریان + عکس