پیروزی منچستر‌یونایتد
تیم‌های منچستر‌یونایتد و ساوتهمپتون دیدار‌هایشان را در هفته یازدهم لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشتند.
هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار دیگر ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی منچستر‌یونایتد که چند بازی بود نتایج خوبی کسب نکرده بود، برای قطع روند نتایج نامطلوبش در دیدار خانگی به مصاف کریستال‌پالاس رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد. تک گل 3 امتیازی شیاطین سرخ را در این دیدار "خوان ماتا" به ثمر رساند ولی با وجود این پیروزی نیز "فان‌خال" ضعیف ترین شروع را با منچستر‌یونایتد از سال 1986 داشته است.

ساوتهمپتون که این فصل با هدایت "رونالدو کومان" شگفتی‌ساز لیگ برتر بوده است و با وجود آنکه خیلی از ستاره‌های خود را در فصل نقل و انتقالات به لیورپول فروخت، همچنان نتایج خوب خود را ادامه می دهد. این تیم در هفته یازدهم موفق شد با 2 گل لستر‌سیتی را شکست دهد تا همچنان با 4 امتیاز کمتر از چلسی در رده دوم قرار داشته باشد.

البته ساوتهمپتون هنوز بازی‌های سخت خود را در این فصل انجام نداده است و عیار این تیم در هفته های باقی مانده لیگ برتر مشخص خواهد شد.

وستهام که با "سام آلردایس" نتایج خوبی کسب کرده بود در خانه به دیدار آستون ویلا رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. آلردایس که روز گذشته به عنوان برترین مربی ماه لیگ برتر انخاب شده بود نتوانست در این دیدار 3 امتیاز خانگی را از آن خود کند.

در جدول رده‌بندی چلسی با 29 امتیاز در صدر قرار دارد و ساوتهمپتون با 25 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ در دربی
نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم گالا + تصاویر
حضور علی پروین در نمایشگاه نقاشی عروسش + تصاویر
خواننده معروف در کنار حمید سوریان + عکس